Kategoriya: Ish rejalar
4-sinf Jismoniy tarbiya fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Jismoniy tarbiya
Sinfi: 4-sinf
Jismoniy tarbiya 4 – SINF (68 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ | Dastur bo’limlari | Jami Yillik | 1-chorak | 2-chorak | 3-chorak | 4-
chorak |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2 | Gimnastika | 16 |
|
|
|
2 | 6 | 8 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 | Yengil atlеtika | 16 | 8 |
|
|
|
|
|
|
7 | 1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4 | Sport elementlari bilan harakatli
o’yinlari |
26 |
|
6 | 6 | 6 |
|
|
6 | 2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 | Futbol | 8 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6 | Shaxmat | 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
7 | Nazorat ishi | Nazorat ishi uchun alohida soat ajratilmagan bo‘lib, har bo’lim yakunida dars jarayonida olinadi. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Jami | 68
soat |
8 | 10 | 6 | 8 | 6 | 8 | 6 | 9 | 7 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
18 soat | 14 soat | 20 soat | 16 soat |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – SINF. I CHORAK (18 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atlеtika | + | + | + | + | + | + | + | + N |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport elementlari bilan harakatli o’yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | +
N |
+ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Yengil atlеtika. Nazariy: Yengil atlеtika turlari hahida.
Amaliy: Saf mashqlari (o’nga, chapga, orqaga burilishlar va o’quvchi bildirgi berishi); Yugurish mashqlar; past startda turish va startdan chiqish, yugurish mashqlari; past startdan 30 m yugurish(o‘quv meyorlari); past startdan turib juftlikda 60 m masofaga yugurish; 4x60 ml, estafeta yugurish. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Yengil atlеtika. Nazariy: “Alpomish va Barchinoy” test meyorlari va unu bajarish tartibi.
Amaliy: Mahsus yugurish mashqlari; past startdan 60 m yugurish (o‘quv |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
meyorlari). Bir oyoqda 15-20 metr masofaga sakrab borish
mashqlari; balandligi 30-50 sm bo‘lgan buyumlar ustidan sakrab, yumshoq tushish; turgan joyda uzunlikka sakrash. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil atlеtika. Nazariy: Qisqa va o‘rta masofalarni farqlay olish.
Amaliy: Mahsus yugurish mashqlari; 4x10 m mokisimon yugurish; o‘rta tezlikda 3-4 marta yurish bilan almashib yugurish (100m+100m); |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Yengil atlеtika. Amaliy: Mahsus yugurish va sakrash mashqlari; 4x10 m mokisimon yugurish (o‘quv meyorlari). to‘g‘ridan yugurib kelib uzunlikka “oyoq bukish usuli”da sakrash; | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yengil atlеtika. Nazariy: O‘quvchilarni yurish, yugurish, sakrash va uloqtirish holatlarida gavdasini to‘g‘ri tutishining qoidalari.
Amaliy: Mahsus yugurish va sakrash mashqlari; to‘g‘ridan yugurib kelib uzunlikka “oyoq bukish usuli”da sakrash (o‘quv meyorlari). Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Yengil atlеtika. Amaliy: mahsus sakrash mashqlar;tepaga osilgan buyumga yugurib kelib bitta oyoqdan depsinib, sakrashda bitta qo‘llni tekkazish. Yugurib kelib balandlikka “hatlab o‘tish” usulida sakrash; Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. Tennis koptoklarini o‘ng va chap qo‘llar bilan va uzoqlikka uloqtirish; | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yengil atlеtika. Nazariy: Ertalabki gigiyenik gimnastika mashqlarining inson organizmiga va salomatligiga ta‘siri.
Amaliy: mahsus mashqlar; kengligi metr bo‘lgan yo‘lakcha ichida tennis koptogini uloqtirish; tennis to’pini turgan joydan; tennis to’pini turgan joydan, 3-4 qadam tashlab uzoqlikka uloqtirish. Past-baland, notekis joylarda yugurish va yurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: Yugurish va uloqtirish mashqlari. tennis to’pini uzoqlikka uloqtirish.Nazorat ishi -1. o‘rta tezlikda 1000 m yugurish |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Futbol. Nazariy: Futbolchilarning o‘yinda o‘zini tutishi va xavfsizlik qoidalariga rioya qilishi.
Amaliy: Yugurish mashqlar; to’psiz va to’p bilan harakatlanish mahsus mashqlar; to’pni oyoq ichki va tashqi qismida olib yurish; to‘siqlar orasidan to‘pni olib yurish mashqlari; soddalashtirilgan ikki taraflama o’yin. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Futbol. Nazariy: Futbol o‘yini qoidalari haqida ma'lumot.
Amaliy: Yugurish va sakrash mashqlar; futbol bo‘yicha o‘yin mashqlari; to’pni oyoq ichki va tashqi qismida olib yurish; to‘siqlar orasidan to‘pni olib yurish mashqlari; soddalashtirilgan ikki taraflama o’yin. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Futbol. Amaliy: doirada mahsus mashqlar; futbol bo‘yicha o‘yin mashqlari; oyoq yuzasining ichki, pastki (tovon) qismlari bilan to‘pni to‘xtatish tеxnik usullarini bajarish; soddalashtirilgan ikki taraflama o’yin. | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Futbol. Nazariy: O’yinlar jarayonida o’z-o’zini nazorat qilish.
Amaliy: doirada mahsus mashqlar; futbol bo‘yicha o‘yin mashqlari; oyoq yuzasining ichki, pastki (tovon) qismlari bilan to‘pni to‘xtatish tеxnik usullarini bajarish; soddalashtirilgan ikki taraflama o’yin. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Sport elementlari bilan harakatli o’yinlar. Nazariy: O’yinlar jarayonida o’z-o’zini nazorat qilish.
Amaliy: mahsus mashqlar; "To‘pni tushirib yuborma","Otishma", Otib qochar","Bo‘ron" harakatli o’yinlar. UJT. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Harakatli o’yinlar. Nazariy:
Amaliy: URM. "To‘pni tushirib yuborma","Otishma", Otib qochar","Bo‘ron" harakatli o’yinlar. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Harakatli o’yinlar. Nazariy:
Amaliy: mahsus mashqlar; "To‘pni savatga tashla", “To’p sardorga”, "Ilon izi bo‘lib yugurish", "To‘rt tomondan to‘p uzat", UJT. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Harakatli o’yinlar. Nazariy:
Amaliy: mahsus mashqlar; mahsus mashqlar; "Sakrash estafetasi", “To’p sardorga”, "Ilon izi bo‘lib yugurish", "To‘rt tomondan to‘p uzat", UJT. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Harakatli o’yinlar. Nazariy:
Amaliy: URM. “To’p sardorga”, “Ovchi va o’rdak”, "Estafetali yugurish, sakrash va boshqa o‘yinlar bilan o‘quvchilarni har tomonlama rivojlantirish. Nazorat ishi -2 |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Harakatli o’yinlar. Nazariy:
Amaliy: URM. "To‘rt tomondan to‘p uzat","To‘pni tushirib yuborma", “Ovchi va o’rdak”, estafetalar; o’tilgan o’yinlardan o’quvcnilar yahshi ko’rgan harakatli o’yinlarini oynash. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – SINF. II CHORAK (14 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atlеtika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport elementlari bilan harakatli o’yinlari | + | + | + | + | + | + N | + | + | + | + | + | + N |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Harakatli o’yinlar.Nazariy: O’yin jarayonida shikastlanishni oldini olish choralari.
Amaliy: URM. “Kun va tun”, "Bo‘ron", To‘p bilan estafetalar", "To‘pni savatga tashla" harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Saf mashqlar. Mahsus mashqlar. “Kun va tun”, "Bo‘ron", To‘p bilan estafetalar", "To‘pni savatga tashla"
harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Harakatli o’yinlar.Nazariy: Badanni chiniqtirishning asosiy qoidalari.
Amaliy: Mahsus mashqlar; “Kun va tun”, "Bo‘ron", To‘p bilan estafetalar", "To‘pni savatga tashla" harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: URM. “Kamalakbo’l”, "Otishma", "Halqachani kiygizish", To‘p bilan estafetalar" harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Mahsus mashqlar. “Kamalakbo’l”, "Otishma", "Halqachani kiygizish", To‘p bilan estafetalar" harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Harakatli o’yinlar.Nazariy: Ertalabki gigiyenik gimnastika | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
mashqlarining inson organizmiga va salomatligiga ta‘siri.
Amaliy: URM. “Kamalakbo’l”, "Otishma", "Halqachani kiygizish", To‘p bilan estafetalar" harakatli o’yinlar. Nazorat ishi - 3 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Saf mashqlar. Mergan”, "Lafta", To’pni uzattingmi, o’tir, "To‘rt tomondan to‘p uzat" harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Harakatli o’yinlar.Nazariy: Gigiyena qiodalariga rioya qilish tartibi. Amaliy: Mahsus mashqlar Mergan”, "Lafta", To’pni uzattingmi, o’tir, "To‘rt tomondan to‘p uzat" harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: URM. Mergan”, "Lafta", To’pni uzattingmi, o’tir, "To‘rt tomondan to‘p uzat" harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Harakatli o’yinlar.Nazariy: Darsda va tanaffus vaqtida qo‘llar bilan simmetrik va assimetrik harakatlarni bajarishda qo‘llaniladigan gimnastika mashqlari.
Amaliy: Mahsus mashqlar. Mergan”, "Lafta", To’pni uzattingmi, o’tir, "To‘rt tomondan to‘p uzat" harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Harakatli o’yinlar.Amaliy: Saf mashqlar. “Kun va tun”, “Ovchi va o’rdak”, "Sakrab va o‘rmalab o‘tish estafetasi", “Otib qochar"
harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: URM. “Kun va tun”, “Ovchi va
o’rdak”, "Sakrab va o‘rmalab o‘tish estafetasi", “Otib qochar" harakatli o’yinlar. Nazorat ishi - 4 |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Gimnastikar: Nazariy: Gimnastika turlari va sport anjomlaridan foydalanish tartibi.
Amaliy: Mahsus mashqlar. Akrobatika mashqlarni bajarish. “Qaldirg‘och” turish, oldinga umbaloq oshish. Turnikda tortilish. |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Gimnastikar: Amaliy: Mahsus mashqlar. Akrobatika mashqlarni bajarish. “Qaldirg‘och” turish, oldinga umbaloq oshish. Turnikda tortilish. | 1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – SINF. III CHORAK (20 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika | + | + | + | + | + | +
N |
+ | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atlеtika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | +
N |
+ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Gimnastika. Nazariy: Gimnastika turlari haqida tushuncha.
Amaliy: Saf mashqlari; Saf sherenga, safda, bir qatordan ikki, uch, to‘rt qatorlarga saflanish va qayta saflanish.URM. Yurish va yugurish mashqlari. Tayanib sakrash: mahsus tayyorlov sakrash mashqlar; |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Qiz bolalar; Yugurib kelib (eniga qo‘yilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirish,qo’llarni siltab, yumshoq sakrab tushish.( balandligi 80 sm.)
O’g’il bolalar; Yugurib kelib (uzunasiga o’rnatilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirish,qo’llarni siltab, yumshoq sakrab tushish.(o’g’il balandligi 100 sm.) Gimnastik narvonda osilib oyoqlarni bukib to’g’irlash; Gimnastik narvonda osilib oyoqlarni bukib to’g’irlash; Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 | Gimnastika. Amaliy: buyumlar bilan URM. Tayanib sakrash: mahsus tayyorlov sakrash mashqlar; Qiz bolalar; Yugurib kelib (eniga qo‘yilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirib, yumshoq sakrab tushish.( balandligi 80 sm.) O’g’il bolalar; Yugurib kelib (uzunasiga o’rnatilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirish, yumshoq sakrab tushish.(o’g’il balandligi 100 sm.)
Gimnastik narvonida osilib oyoqlarni 900 ko’tarish (o’qituvchi nazoratida.) turnikda osilish. Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 | Gimnastika. Nazariy: To‘g‘ri ovqatlanish tartibi.
Amaliy:Bir qatordan ikki, uch, to‘rt qatorlarga saflanish va qayta saflanish. kolonna oraliq masofalar va ijro buyruqlari; harakatda URM. Tayanib sakrash: mahsus tayyorlov sakrash mashqlar; Qiz bolalar; Yugurib kelib (eniga qo‘yilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirib, yumshoq sakrab tushish.( balandligi 80 sm.) O’g’il bolalar; Yugurib kelib (uzunasiga o’rnatilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirish, yumshoq sakrab tushish.(o’g’il balandligi 100 sm.) Chalqancha yotgan holda gavdani 90° ko’tarish, |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 | Gimnastika. Amaliy: buyumlar bilan URM. Tayanib sakrash: mahsus tayyorlov sakrash mashqlar; Qiz bolalar; Yugurib kelib (eniga qo‘yilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirib, yumshoq sakrab tushish.( balandligi 80 sm.) (texnik bajarishni baholash).
O’g’il bolalar; Yugurib kelib (uzunasiga o’rnatilgan) gimnastik “kozyol”ga tayanib cho‘qqayib o‘tirish, yumshoq sakrab tushish.(o’g’il balandligi 100 sm.) (texnik bajarishni baholash). Chalqancha yotgan holda gavdani 90° ko’tarish, |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 | Gimnastika. Amaliy: harakatda URM. Akrobatika: mahsus umboloq oshishga boshlovchi mashqlar. Oldinga umbaloq oshish; “kurak”larda tik turish;
O’g’il bolalar - Polda qo‘llarga tayanib qo‘llarni bukish va yozish Qiz bolalar - Gimnastik o’rindiqqa tayanib, qo’llarni bukib yozish |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 | Gimnastika. Nazariy: Qad-qomatning tuzilishiga maxsus gimnastik mashqlarning ta’siri.
Amaliy: Nazorat ishi - 5 Turgan joyda o’ng va chapga burilishlar buyruqlarni bajarish. URM. Akrobatika: mahsus umboloq oshishga boshlovchi mashqlar. Oldinga umbaloq oshish; “kurak”larda tik turish; O’g’il bolalar - Polda qo‘llarga tayanib qo‘llarni bukish va yozish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Qiz bolalar - Gimnastik o’rindiqqa tayanib, qo’llarni bukib yozish. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 | Gimnastika. Nazariy: Jismoniy tarbiya bilan shug‘ullanishda gigiyenik talablar.
Amaliy: doira bo’ylab turganda URM. Akrobatika: “Qaldirg‘och” turish, ikki marta ketma-ket oldinga umbaloq oshib “kurak”larda tik turish, oldinga va orqaga umbloq oshib “yarim shpagat”; yotgan holda “ko‘prik” hosil qilish. Chalqancha yotgan holda gavdani 90° ko’tarish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 | Gimnastika. Amaliy: buyumlar bilan URM. Akrobatika: “Qaldirg‘och” turish, ikki marta ketma-ket oldinga umbaloq oshib “kurak”larda tik turish, oldinga va orqaga umbloq oshib “yarim shpagat”; yotgan holda “ko‘prik” hosil qilish.
Chalqancha yotgan holda gavdani 90° ko’tarish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | Gimnastika. Amaliy: harakatda URM. Mahsus mashqlar. Gimnastik o‘rindiq ustida o’tilgan mashqlardan iborat eng oddiy kombinatsiyalarni ijro etish. Akrobatika: “Qaldirg‘och” turish, ikki marta ketma-ket oldinga umbaloq oshib “kurak”larda tik turish,
oldinga va orqaga umbloq oshib “yarim shpagat”; yotgan holda “ko‘prik” hosil qilish. (texnik bajarishni baholash). |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 | Gimnastika. Amaliy: URM. Muvozanat saqlash. Gimnastik o‘rindig‘ida bir oyoqlab 2-3 soniya davomida “qaldirg‘och” turish; turnikda tortilish; gimnastik narvonida osilib oyoqlarni 900 ko’tarish
(o’qituvchi nazoratida.) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 | Gimnastika. Amaliy: buyumlar bilan URM. Muvozanat saqlash. O‘ng va chap oyoqlarda tayanch bilan muvozanat saqlab turish “qaldirg‘och”; gimnastik narvonida osilib oyoqlarni 900 ko’tarish
(o’qituvchi nazoratida.) |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 | Gimnastika. Amaliy: URM. O‘ng va chap oyoqlarda tayanch bilan muvozanat saqlab turish “qaldirg‘och”; yakkacho‘p ustida mashqlar”, oddiy, oyoq uchlarida, yon tarafga, oldinga va orqaga juftlama qadam bilan, buyumlar ustidan xatlab o‘tish; | 1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 | Gimnastika. Nazariy: Dars vaqtida shikastlanishni oldini olish va unda birinchi yordam ko’rsatish
Amaliy: harakatda URM. yakkacho‘p ustida mashqlar”, oddiy, oyoq uchlarida, yon tarafga, oldinga va orqaga juftlama qadam bilan, buyumlar ustidan xatlab o‘tish; yakkacho‘p ustida yon bilan turib oyoqlarni chalishtirib yurish; yakkacho‘p ustida sakrab burilishlarni o’rgatish: O’g’il bolalar - Polda qo‘llarga tayanib qo‘llarni bukish va yozish. Qiz bolalar - Gimnastik o’rindiqqa tayanib, qo’llarni bukib yozish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 | Gimnastika. Amaliy: URM. yakkacho‘p ustida mashqlar”, oddiy, oyoq uchlarida, yon tarafga, oldinga va orqaga juftlama qadam bilan, buyumlar ustidan xatlab o‘tish; yakkacho‘p ustida yon bilan turib
oyoqlarni chalishtirib yurish; yakkacho‘p ustida sakrab burilishlarni o’rgatish: Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Nazariy: Sport elemen bilan harakat o‘yinlari xaqida qisqacha malumot va xavfsizlik qoidalari; Amaliy: mahsus mashqlar; "To‘rt tomondan to‘p uzat", "Lafta",
"Yo‘laklar bo‘ylab sakrash", "Sakrab va o‘rmalab o‘tish estafetasi" harakatli o’yinlar |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Amaliy: mahsus mashqlar;
"To‘rt tomondan to‘p uzat", "Lafta", "Yo‘laklar bo‘ylab sakrash", "Sakrab va o‘rmalab o‘tish estafetasi" harakatli o’yinlar |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Nazariy: Salomatlikni saqlashda jismoniy mashqlarning ahamiyati.
Amaliy: yugurish mashqlar; ‘To’pni uzattingmi, o’tir”, buyumsiz va buyumlar bilan “estafetalar"; “To’p sardorga”, "Bo‘ron" harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Nazariy: Tanani to’gri parvarish qilish.
Amaliy: Saf mashqlar. URM. ‘To’pni uzattingmi, o’tir”, buyumsiz va buyumlar bilan “estafetalar"; “To’p sardorga”, "Bo‘ron" harakatli o’yinlar. Nazorat ishi - 6 |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Amaliy:URM. O’rgatilgan harakatli o’yinlarni takrorlash va mustahkamlash. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Amaliy: mahsus mashqlar; O’rgatilgan harakatli o’yinlarni takrorlash va mustahkamlash. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 – SINF. IV CHORAK (16 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atlеtika |
|
|
+ | + | + | +
N |
+ | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport elemen bilan harakat
o’yinlari |
+ | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | +
N |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Nazariy: To’g’ri nafas olish qoidalari.
Amaliy: URM; “Ovchi va o’rdak”, "Bo‘ron", “Mergan”, "To‘pni savatga tashla" harakatli o’yinlar. Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 | Sport elemen bilan harakat o’yinlari: Amaliy: URM; “Ovchi va
o’rdak”, "Bo‘ron", “Mergan”, "To‘pni savatga tashla" harakatli o’yinlar. Аrg’amchida sakrash 1 daqiqada. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 | Yengil atlеtika. Nazariy: Jismoniy mashqlarni bajarishda gigiеnaning o’rni .
Amaliy: Yugurush mashqlar; past startdan 30 m yugurish; 60 m masofaga yugurish; o‘rta tezlikda 3-4 marta yurish bilan almashib yugurish (100m+100m); |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 | Yengil atlеtika. Nazariy: Qisqa va o‘rta masofalarni farqlay olish.
Amaliy: Yugurush mashqlar; past startdan 30 m yugurish; 60 m masofaga yugurish (o‘quv meyorlari). o‘rta tezlikda 3-4 marta |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
yurish bilan almashib yugurish (100m+100m); |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 | Yengil atlеtika. Nazariy: Yengil atletika xaqida qisqacha malumot va xavfsizlik qoidalari;
Amaliy: 4x10 m mokisimon yugurish. Bir oyoqda 15-20 metr masofaga sakrab borish mashqlari; balandligi 30-50 sm bo‘lgan buyumlar ustidan sakrab, yumshoq tushish; turgan joydan uzunlikka sakrash. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: 4x10 m mokisimon yugurish. Nazorat ishi – 7 turgan joydan uzunlikka sakrash; to‘g‘ridan yugurib kelib uzunlikka “oyoq bukish usuli”da sakrash; 4x60 m, estafeta yugurish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: yugurib kelib uzunlikka “oyoq bukish usuli”da sakrash; bir meyorda 1000 m. yugurish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: yugurib kelib uzunlikka “oyoq bukish usuli”da sakrash; (o‘quv meyorlari). Past-baland, notekis joylarda yugurish va yurish; 1000 m yugurish. (o‘quv meyorlari). |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: tepaga osilgan buyumga yugurib kelib bitta oyoqdan depsinib, sakrashda bitta qo‘llni tekkazish. Yugurib kelib balandlikka “hatlab o‘tish” usulida sakrash; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 | Yengil atlеtika. Nazariy:
Amaliy: (fazalarga e’tibor qaratgan holda) mashqlarini bajarish. Yugurib kelib balandlikka “hatlab o‘tish” usulida sakrash; (o‘quv meyorlari). Tennis koptokgini uzoqlikka uloqtirish |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 | Futbol. Nazariy: O’yin jarayonida o’z-o’zini nazorat qilish. Amaliy: yugurish va mahsus mashqlar; to’p bilan mahsus boshlovchi mashqlar; to’p bilan janglyor qilish; uzoqlikka to’pni tepish; sodalashtirilgan ikki tomonlama o’yin. | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 | Futbol. Nazariy: Futbol tеxnika va taktikasi.
Amaliy:URM. To’psiz maydonda yugurish mashqlar; to’p bilan janglyor qilish; uzoqlikka to’pni tepish; sodalashtirilgan ikki tomonlama o’yin. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 | Futbol. Nazariy: Rеspublikamizda futbolga bo‘layotgan e'tibor.
Amaliy: yugurish va mahsus mashqlar; to’p bilan mahsus boshlovchi mashqlar; harakatlanib kelayotgan to‘pni oyoq ichki qismida to‘xtatish; sodalashtirilgan ikki tomonlama o’yin. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 | Futbol. Nazariy:
Amaliy: yugurish va mahsus mashqlar; harakatlanib kelayotgan to‘pni oyoq ichki qismida to‘xtatish; sodalashtirilgan ikki tomonlama o’yin. Nazorat ishi - 8 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 | Shaxmat. Nazariy: Shahmat o’yini haqida.
Amaliy: Shahmat notatsiyasi,qisqa partiyalar,shahmat odobi. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 | Shaxmat. Nazariy: Shahmat o’yini haqida.
Amaliy: Shahmat notatsiyasi,qisqa partiyalar,shahmat odobi. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
4-sinf yangi elektron darsliklar
19 sen, 2022