Kategoriya: Ish rejalar
1-sinf Jismoniy tarbiya fanidan taqvim mavzu yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Jismoniy tarbiya
Sinfi: 1-sinf
1-SINF
Jismoniy tarbiya 66 soat |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 1-sinf |
|
1-chorak | 2-chorak | 3-chorak | 4-chorak |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1, | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2, | Gimnastika | 16 | 4 | - | - | - | 6 | 6 | - | - | - |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3, | Yengil atlеtika | 14 | 1 | 6 | - | - | - | - | - | 4 | 3 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4, | Harakatli o’yinlar | 34 | 4 | 3 | 6 | 8 | - | - | 6 | 5 | 2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5, | Shashka | 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6, | Nazorat ish |
|
Nazorat ishi uchun alohida soat ajratilmagan bo‘lib, har
bo‘lim yakunida dars jarayonida olinadi |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jami | 66 | 9 | 9 | 6 | 8 | 6 | 6 | 6 | 9 | 7 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 | 14 | 18 | 16 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
№ | 1-sinf | 1-chorak (18 soat) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1, | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2, | Gimnastika | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3, | Yengil atlеtika |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4, | Harakatli o’yinlar |
|
|
|
|
+ | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Gimnastika Nazariy: Mashg‘ulotlar o‘tish joyi (sport zali va maydonchalar) hamda.
Amaliy: Saf mashqlari. Saflanish, (o‘qituvchi o‘quvchilar bilan salomlashish “Assalom!”); Saf usullari, asosiy tik turish; kolonna va sherenga bo‘lib bir qatorga, chiziq bo‘ylab safga turish, qo‘l ushlashib doira hosil qilish; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika Nazariy: Gimanstika darslarida o’zini tutish va xavfsizlik qoidalari.
Amaliy: safda yurish va to‘xtash mashqlarini bajarish; Saf buyruqlarini bajarish: “Sinf saflan!”, “Sinf tekislan!”, “Sinf rostlan!”, “Sinf o‘ngga!”, “Sinf chapga!”, “Sinf sakrab o‘ngga!”, “Sinf sakrab chapga!”, “Sinf qadam bos!”, “Sinf to‘xta!”. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Gimnastika Nazariy: Foydalaniladigan sport anjomlarining nomlari va ularni qo‘llash haqida tushuncha.
Amaliy: Saf buyruqlarini bajarish: “Sinf saflan!”, “Sinf tekislan!”, “Sinf rostlan!”, “Sinf o‘ngga!”, “Sinf chapga!”, “Sinf sakrab o‘ngga!”, “Sinf sakrab chapga!”, “Sinf qadam bos!”, “Sinf to‘xta!”. Umumrivojlantiruvchi mashqlar. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Nazariy: Shaxsiy gigiyena va kun tartibiga rioya qilish.
Amaliy: Saf buyruqlarini bajarish: “Sinf o‘ngga!”, “Sinf chapga!”, “Sinf sakrab o‘ngga!”, “Sinf sakrab chapga!”, “Sinf qadam bos!”, |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Sinf to‘xta!”. Umumrivojlantiruvchi mashqlar. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yin turlari va ularning qoidalari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. Saflanish va saf mashqlari. Qomatni tik tutib yurish mashqlari. “Hamma tezda o‘z joyiga”, “Kun va tun”, “Bir qatorga saflaning!”, ‘Bo‘sh o‘rin” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o’yinlarda texnik havfsizlik qoidalari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. Saflanish va saf mashqlari. Qomatni tik tutib yurish mashqlari. “Hamma tezda o‘z joyiga”, “Kun va tun”, “Bir qatorga saflaning!”, ‘Bo‘sh o‘rin” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. Buyumlar bilan mashqlar bajarish; Qaddi-qomatni shakllantirish mashqlari; “Estafetalar”, “Raqam
bilan chaqirish”, “Jambul”, “Qizil bayroq”, “O‘z rangingni top” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va yugurish mashqlar; Qomatni tik tutib yurish mashqlari. “Olib qochar”, “Estafetalar”, “Raqam
bilan chaqirish”, “Jambul”, “Qizil bayroq”, “O‘z rangingni top” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Nazariy: Yengil atletika sport turi haqida ma’lumot.
Amaliy: Yengil atlеtika. Umumrivojlantiruvchi mashqlar (URM) majmuasini o‘rgatish; Yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni o‘rgatish; Turli masofalarga yugurish bilan tanishtirish va yugurish mashqlari haqida umumiy tushuncha berish; 30 m. yugurish; 15-20 metrga masofa bo‘ylab tezlikda yugurish mashqlari; yugurish yo‘lakchasi bo‘ylab yakkayugurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Amaliy: URM majmuasini o‘rgatish; Yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni o‘rgatish; yuqori startni bajarishni ko‘rsatish, tushintirib berish, juftlikda bir maromda masofa bo‘ylab yugurish; 30 m. yugurish; mokisimon yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni bajarish,
3x10 metrga mokisimon yugurishni o‘rgatish. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Amaliy: URM majmuasini o‘rgatish; Yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni o‘rgatish; yuqori startni bajarishni ko‘rsatish, tushintirib berish, 30 m. yugurish; mokisimon yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni bajarish, 3x10 metrga mokisimon yugurishni qayta o‘rgatish; juftlikda bir maromda masofa bo‘ylab yugurish; Turli
taraflarga ko‘p sakrash mashqlari (oldinga, ortga, chapga, o‘ngga). |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Amaliy: Mahsus yugurish mashqlarni bajarib ko’rsatib berish va o’rgatish; mokisimon yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni bajarish; 3x10 metrga mokisimon yugurish; Turgan joydan uzunlikka sakrash. Turli taraflarga ko‘p sakrash mashqlari ; (fazalariga qat’iy
e’tibor qaratish); bir maromda masofa bo‘ylab 300 m.yugurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Amaliy: Mahsus yugurish mashqlarni bajarib ko’rsatib berish va o’rgatish; mokisimon yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni bajarish; 3x10 metrga mokisimon yugurish; bir maromda masofa bo‘ylab
yugurish; Turgan joydan uzunlikka sakrash. Turli taraflarga ko‘p |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
sakrash mashqlari ; (fazalariga qat’iy e’tibor qaratish). bir maromda
masofa bo‘ylab 300 m. yugurish; |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Amaliy: Chizilgan chiziq, arqon va 1 kilogrammli to‘ldirma to‘p ustidan sakrashlar.Tepaga osilgan buyumga qo‘llarni tekkizib sakrash mashqlari (turgan va turli harakatlarda). Tennis koptogini
to‘g‘ri ushlash; tennis va boshqa har xil koptoklarni nishonga aniq uloqtirish mashqlari; bir maromda masofa bo‘ylab yugurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Amaliy: URM va sakrash mashqlar; Tepaga osilgan buyumga qo‘llarni tekkizib sakrash mashqlari (turgan va turli harakatlarda). Tennis koptogini to‘g‘ri ushlash; tennis va boshqa har xil koptoklarni nishonga aniq uloqtirish mashqlari; turgan joydan chap va o‘ng qo‘llarda tennis koptogini uloqtirish; bir maromda masofa
bo‘ylab yugurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Nazariy: O‘ynashda o‘yin turlari va qoidalari bilan tanishtirish; o‘yin vaqtida yakka va jamoa tartibida harakatlanish qoidalari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va yugurish mashqlar; “Kuchlilar va chaqqonlar”; “Estafetalar”; “Kim uzoqqa otadi”; “Taqiqlangan harakat” |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Nazariy: O‘yin jarayonida tartib intizomga rioya qilish.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va yugurish mashqlar; “Kuchlilar va chaqqonlar”; “Estafetalar”; “Kim uzoqqa otadi”; “Taqiqlangan harakat”; “Juft-juft bo‘lib tortishish” ; “To‘pni uzatib yugurish”,. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va yugurish mashqlar; “Kim
uzoqqa otadi”; “Taqiqlangan harakat”; “Juft-juft bo‘lib tortishish”; “Quvlashmachoq”; “To‘pni uzatib yugurish”,, |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 1-sinf | 2-chorak (14 soat) |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1, | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2, | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3, | Yengil atlеtika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4, | Harakatli o’yinlar | + | + | + | + | + | + N | + | + | + | + | + | + | + N | + |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Nazariy:. Sport zalida turish va yurish qoidalari
Amaliy: Harakatli o’yinlar. Buyumsiz URM bajarish; “Hamma tеzda o’z joyiga”, “Kim uzoqqa otadi”; “Estafеtalar”; “Uzatdingmi, o‘tir”, harakatli o’yinlari; Turgan joydan uzunlikka sakrashni takomillashtirish. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM bajarish; “Halqachani kiygizish”; “O‘rmon, botqoq, dengiz”, “Estafеtalar”; “Uzatdingmi, o‘tir”, harakatli o’yinlari; Turgan joydan uzunlikka sakrashni takomillashtirish. | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Nazariy: O’z-o’zini nazorat qilish qoidalari. Sport turlari haqida.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM bajarish; “Halqachani |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
kiygizish”; “Kim uzoqqa uloqtiradi”, “O‘rmon, botqoq, dengiz”,
harakatli o’yinlari; |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Nazariy: Harakatli o’yinlarda texnik havfsizlik qoidalari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM bajarish; “Halqachani kiygizish”; “Poyezd”; “To‘pni uzatib yugurish”, “Tortishmachoq” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM bajarish; “Halqachani kiygizish”; “Poyezd”; “To‘pni uzatib yugurish”, “Tortishmachoq” harakatli o’yinlari; | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Nazariy: Tabiatning sog’lomlashtiruvchi omillari orqali chiniqish. Quyosh nurida chiniqish qoidalari
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM. “Poyezd”; “To‘pli estafeta”, “Tortishmachoq”, “Qopqon” harakatli o’yinlari; Nazorat ishhi- 1 |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Nazariy: O’quvchilarning shaxsiy gigiyena va kun tartibiga rioya qilish qoidalari
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM. “To‘pli estafeta”, “Qopqon”, “Estafetalar” , “Kun va tun ” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Nazariy: Quyosh nurida chiniqish qoidalari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. Saf burulish mashqlari; “To‘pli estafeta”, “Qopqon”, “Estafetalar” , “Kun va tun ” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Nazariy: Ertalabki badantarbiya mashqlarinining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. a) Saf mashqlari URT; “To’pli estafеta”, “To‘pni uzatib yugurish”, “Raqam bilan chaqirish”, “Halqachani kiygizish”; “Juft-juft bo‘lib tortishish” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. a) Saf mashqlari URT; “To’pli
estafеta”, “To‘pni uzatib yugurish”, “Raqam bilan chaqirish”, “Halqachani kiygizish”; “Juft-juft bo‘lib tortishish” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Nazariy: Jismoniy mashqlar bajarish vaqtida to’qri nafas olish va chiqarish.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM majmuasi hayvon, qushlar harakatlariga taqlid qilib bajarish; “Taqiqlangan harakat” “Hamma tezda o‘z joyiga”, “To‘pni uzatib yugurish”, “Qopqon” harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM majmuasi; hayvon, qushlar harakatlariga taqlid qilib bajarish; “Taqiqlangan harakat” “Hamma tezda o‘z joyiga”, “To‘pni uzatib yugurish”, “Qopqon” harakatli
o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Nazariy: Kasallikni oldini olish choralari.
Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va to’g’ri nafas olish mashqlari; hayvon, qushlar harakatlariga taqlid qilib bajarish; “Estafetalar”; “To‘pni aylana ichiga tushir”; Zag‘izg‘on”, “Qovun polizida”, harakatli o’yinlari; Nazorat ishhi- 2 |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Amaliy: Harakatli o’yinlar. URM va to’g’ri nafas olish mashqlari; |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
hayvon, qushlar harakatlariga taqlid qilib bajarish; “Estafetalar”;
“To‘pni aylana ichiga tushir”; Zag‘izg‘on”, “Qovun polizida”, harakatli o’yinlari; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 1-sinf | 3-chorak (18 soat) |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1, | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2, | Gimnastika | + | + | + | + | + N | + | + | + | + | + | + | + N |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3, | Yengil atlеtika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4, | Harakatli o’yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Nazariy: Gimnastika anjomlari va ulardan to’g’ri foydalanish. Amaliy: Gimnastika. Gimanstika darslarida o’zini tutish qoidalari; Tirmashib chiqish. Gimnastik narvonga qiya qo‘yilgan gimnastik o‘rindiq ustida yotgan holda tirmashib chiqish (o’qituvchi
yordamida) pastga tushish; Arg’amchida sakrash mashqlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 | Nazariy:Ertalabki badantarbiya mashqlarinining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy: Oyoq-qo‘llar yordamida gimnastik narvonga tayangan holda chiqish va pastga tushish; gimnastika narvoniga o’nga, chapga tirmashib yurish; (o’qituvchi yordamida); gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va yozish,. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 | Amaliy: Oyoq-qo‘llar yordamida gimnastik narvonga tayangan holda chiqish va pastga tushish; gimnastika narvoniga o’nga, chapga tirmashib yurish; (o’qituvchi yordamida); gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va yozish,. | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 | Nazariy: Sport kiyimlariga qo‘yiladigan gigiyenik talablar.
Amaliy: Osilishlar. Gimnastik narvonga suyanib turib qo’llar yelka balandligida ushlab turib, o’tirib turish, osilib turib, oyoqlarni larni bukib ko‘krak qafasigacha ko‘tarish; Ikki qo‘lda osilib turish. gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va yozish. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 | Amaliy: Osilishlar. Gimnastik narvonga suyanib turib qo’llar yelka balandligida ushlab turib, o’tirib turish, osilib turib, oyoqlarni larni bukib ko‘krak qafasigacha ko‘tarish; Ikki qo‘lda osilib turish. gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va
yozish.Nazorat ishi - 3 |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 | Amaliy: Tayanishlar. Qo’llarga tayanib yotgan holatda chap, o’ng
va orqaga, oldinga harakatlabish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 | Nazariy:Gimanstika darslarida o’zini tutish va xavfsizlik qoidalari. Amaliy: Qo’llarga tayanib yotgan holatda chap, o’ng va orqaga, oldinga harakatlabish; gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va
yozish. O’tirganda,cho’qqayganda g’ujanak bo’lish; Cho‘qqayib |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
o‘tirgan holda orqaga va oldinga tebranish mashqlari (kacheli); |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 | Amaliy: Akrobatika. O’tirganda,cho’qqayganda g’ujanak bo’lish; Cho‘qqayib o‘tirgan holda orqaga va oldinga tebranish mashqlari (kacheli); g‘ujanak bo‘lib o‘tirish; kurakda tik turish; gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va yozish, Muvozanat saqlash va koordinatsion qobiliyatni rivojlantirish. Polda, oyoqlarda qo‘l holatlarini o‘zgartirib oyoq uchida yon tomonlarda (ichki va tashqi)
tomonlarda yurishlar; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | Nazariy: Ertalabki badantarbiya mashqlarinining ahamiyati. Amaliy: Akrobatika. Cho‘qqayib o‘tirgan holda orqaga va oldinga tebranish mashqlari (kacheli); g‘ujanak bo‘lib o‘tirish; kurakda tik turish; yotgan holatda “ko‘prik” hosil qilish, qorin bilan yotgan holda ikki oyoq uchini qo‘l bilan ushlab tebranish; gimnastika
o’rindig’ida qo’llarni turli holatda tutib yurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 | Nazariy:
Amaliy: Akrobatika. Yotgan holda oyoq uchlarini boshga tekkazishga harakat qilish; ikki qo‘lni matga qo‘yib o‘tirgan holda oldinga umbaloq oshishni o’rgatish(o’qituvchi yordamida); gimnastika o‘rindig‘ida qo‘llarni bukish va yozish; gimnastika o’rindig’ida qo’llarni harakatlantirib yurish; gimnastik o‘rindiq ustida oyoq uchida yurish; gimnastik o‘rindig‘ida turgan joydan yuqoriga sakrab oyoq uchida yumshoq tushish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 | Nazariy: Salomatlikni mustahkamlashda jismoniy tarbiyaning ahamiyati.
Amaliy: Akrobatika elementlaridan gimnastika majmuasi; bir oyoq uchida (o‘ng va chap oyoqlarni almashtirgan holda) 13-15 soniya muvozanat saqlab turish. Arg’amchada sakrash. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 | Amaliy: Akrobatika elementlaridan gimnastika majmuasi; Milliy raqs qadamlar qo’yish, Musiqa jo‘rligida xalq raqslari elementlariga mos bo‘lgan qo‘l va oyoq harakatlarini bajarish. Nazorat ishi - 4 | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 | Nazariy: Harakatli o’yinlarda texnik havfsizlik qoidalari.
Amaliy: URM “To‘pni uzatib yugurish”, “Qo‘ng‘iroqcha”, “Sakra bodom chumchuqlar”, “Estafetalar” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 | Amaliy: Mahsus yuguruvchi mashqlar. URM “To‘pni uzatib yugurish”, “Qo‘ng‘iroqcha”, “Sakra bodom chumchuqlar”,
“Estafetalar” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 | Nazariy: Harakatli o‘yin turlari va ularning qoidalari.
Amaliy: Mahsus yuguruvchi mashqlar. “Kun va tun”, “Bir qatorga saflaning!”, “Halqachani kiygizish”, “Qopqon” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 | Amaliy: Mahsus yuguruvchi mashqlar. “Kun va tun”, “Bir qatorga
saflaning!”, “Halqachani kiygizish”, “Qopqon” harakatli o’yinlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 | Amaliy: Mahsus mashqlar; “Qizil bayroq”, “Taqiqlangan harakat”, “To‘siqlardan oshib o‘tish”, “Xo‘rozlar jangi” harakatli o’yinlari. | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 | Nazariy: Jismoniy mashqlar bajarish vaqtida to’qri nafas olish va chiqarish. | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Amaliy: Mahsus mashqlar; “Qizil bayroq”, “Taqiqlangan
harakat”, “To‘siqlardan oshib o‘tish”, “Xo‘rozlar jangi” harakatli o’yinlari. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 – SINF. IV CHORAK (16 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy
bilimlar |
DARS JARAYONIDA |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Yengil atletika | + | + | + | + | + | + | +
N |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Harakatli o’yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + | +
N |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Shashka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 | Yengil atletika; Nazariy: Yengil atletika sport turi haqida ma’lumot. Amaliy: Mahsus yugurish mashqlar;Turli masofalarga yugurish bilan tanishtirish va yugurish mashqlari haqida umumiy tushuncha berish.
Yugurish estafetalar. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 | Yengil atletika; Nazariy:Shaxsiy gigiyena va kun tartibiga rioya qilish.
Amaliy: Turli masofalarga yugurish bilan tanishtirish va yugurish mashqlari haqida umumiy tushuncha berish.30 m. yugurish; |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 | Yengil atletika; Nazariy: Ertalabki badantarbiya mashqlarinining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy: Yugurish mashqlar ; yuqori stsrtdan 30 m. yugurish; (o’quv meyorlari). 3x10 metrga mokisimon yugurishni o‘rgatish; 15-20 metrga masofa bo‘ylab tezlikda yugurish mashqlari; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 | Yengil atletika; Amaliy: Yugurish va sakrash mashqlar; 3x10 metrga mokisimon yugurishni o‘rgatish; Turli taraflarga ko‘p sakrash mashqlari (oldinga, ortga, chapga, o‘ngga). Chizilgan chiziq, arqon va 1 kilogrammli to‘ldirma to‘p ustidan sakrashlar.Tepaga osilgan buyumga qo‘llarni
tekkizib sakrash mashqlari (turgan va turli harakatlarda). |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 | Yengil atletika; Nazariy: Shaxsiy gigiyena va kun tartibiga rioya qilish. Amaliy: mokisimon yugurishga oid bo‘lgan mashqlarni bajarish ; 3x10 metrga mokisimon yugurishni o‘rgatish; (o’quv meyorlari). Turli taraflarga ko‘p sakrash mashqlari (oldinga, ortga, chapga, o‘ngga).
(fazalariga qat’iy e’tibor qaratish). |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 | Yengil atletika; Amaliy: Tennis koptogini to‘g‘ri ushlash; tennis va boshqa har xil koptoklarni nishonga aniq uloqtirish mashqlari; turgan joydan chap va o‘ng qo‘llarda tennis koptogini uloqtirish; To’pni nishonga
uloqtirish (6 metr masofadan 5 imkoniyatdan) |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 | Yengil atletika; Nazariy: Yengil atletika sport turi haqida ma’lumot. | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Amaliy: mahsus yugurish va sakrash mashqlar; turgan joydan chap va
o‘ng qo‘llarda tennis koptogini uloqtirish; To’pni nishonga uloqtirish (6 metr masofadan 5 imkoniyatdan) (o’quv meyorlari).Nazorat ishi - 5. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 | Nazariy: Sport kiyimlariga qo‘yiladigan gigiyenik talablar.
Harakatli o’yinlar; Amaliy: mahsus sakrash mashqlar;turgan; “Sakra bodom chumchuqlar”,,“Kim uzoqqa uloqtiradi”, “O‘z rangingni top”, “Kuchlilar va chaqqonlar”, “Olib qochar” harakatli o’yinlar. bir maromda masofa bo‘ylab yugurish. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 | Harakatli o’yinlar; Amaliy: “Sakra bodom chumchuqlar”,,“Kim uzoqqa uloqtiradi” “O‘z rangingni top”, “Kuchlilar va chaqqonlar”, “Olib qochar”
harakatli o’yinlar. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 | Nazariy: Tabiatning sog’lomlashtiruvchi omillari orqali chiniqish.
Harakatli o’yinlar; Amaliy: URM, o‘yin vaqtida yakka va jamoa tartibida harakatlanish qoidalari; “Kuchlilar va chaqqonlar”; ‘Bo‘sh o‘rin” harakatli o’yinlar. Bir maromda masofa bo‘ylab yugurish. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: saflanish va buyruqlar haqida tushuncha. Amaliy: URM; o‘yin vaqtida yakka va jamoa tartibida harakatlanish qoidalari; “Kuchlilar va chaqqonlar”; ‘Bo‘sh o‘rin” harakatli o’yinlar. | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: Salomatlikni mustahkamlashda jismoniy tarbiyaning ahamiyati.
Amaliy: Yugurish mashqlari; “Quvlashmachoq”, To‘pli estafeta”; buyumlarsiz va buyumlar bilan yugurish va sakrash estafetalarni o‘rgatish; “Uzatdingmi, o‘tir”; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: Harakatli o’yinlarda texnik havfsizlik qoidalari.
Amaliy: URM; “Kun va tun”; “Oq terakmi”; “Juft-juft bo‘lib tortishish”, “Charxpalak”; “To‘p o‘rtaga”, |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: Harakatli o‘yin turlari va ularning qoidalari. Amaliy: URM ; Yugurish mashqlari; “Hamma tezda o‘z joyiga”; “O‘z rangingni top”, “O‘rmon, botqoq, dengiz”. Nazorat ishi - 6. | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 | Shashka; Amaliy: Shashka. Shashka doskasi va shashka donalari; | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 | Shashka; Amaliy: shashka doskasida donalarni joylashuvini ko‘rsatish va
o‘yin qoidalari bilan tanishtirish. |
1 |
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022