Kategoriya: Ish rejalar
2-sinf Ona tili va o'qish savodxonligi fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja.
Fan: Ona tili va o'qish savodxonligi
Sinfi: 2-sinf
ONA TILI VA OʻQISH SAVODXONLIGI | |||
fanidan 2-sinflar uchun | |||
TAQVIMIY-MAVZULAR REJASI | |||
(haftasiga 7 soat 238 soat) | |||
|
|
|
|
Darslar
tartibi |
Mavzu nomi | Soat | Taqvimiy muddat |
I CHORAK | |||
1-dars | Vatanparvarlik nima? (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
2-dars | “Oshxonamiz ramzi” audiomatni | 1 |
|
3-dars | “Chumolining jasorati” hikoyasi | 1 |
|
4-dars | “Chumolining jasorati” hikoyasi asosida topshiriqlar | 1 |
|
5-dars | “Mahallamiz jarchisi” she’ri | 1 |
|
6-dars | Vatanni qanday tasvirlaysiz? | 1 |
|
7-dars | Katta boʻlsam, Nobel mukofotini olaman! (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
8-dars | “Nobel mukofoti” audiomatni | 1 |
|
9-dars | Mutaxassislar nomini topish | 1 |
|
10-dars | “Nobel olaman” matni | 1 |
|
11-dars | “Nobel mukofoti” audiomatni asosida topshiriqlar | 1 |
|
12-dars | “Katta boʻlsam, Nobel olaman” nomli hikoya yozish | 1 |
|
13-dars | Maktabim – ikkinchi uyim (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
14-dars | “Maktab” audiomatni | 1 |
|
15-dars | “Shippak” hikoyasi 1-qism | 1 |
|
16-dars | “Shippak” hikoyasi 2-qism | 1 |
|
17-dars | “Maktabim” she’ri | 1 |
|
18-dars | Nima yaxshi? | 1 |
|
19-dars | Maktabimdagi muammolar | 1 |
|
20-dars | Maktab direktori boʻlib qolsam… | 1 |
|
21-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
22-dars | 1-nazorat ishi | 1 |
|
23-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
24-dars | Takrorlash | 1 |
|
25-dars | Tugʻilgan kuning bilan! | 1 |
|
26-dars | “Sharikning tugʻilgan kuni” hikoya 1-qism | 1 |
|
27-dars | “Sharikning tugʻilgan kuni” hikoya 2-qism (audiomatn) | 1 |
|
28-dars | Mashq daftari bilan ishlash | 1 |
|
29-dars | “Sharikning tugʻilgan kuni” hikoya 3-qism | 1 |
|
30-dars | “Eng yaxshi sovgʻa” she’ri | 1 |
|
31-dars | Tabriknoma yozish | 1 |
|
32-dars | Tugʻilgan kun tabriknomasini yasash | 1 |
|
33-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
34-dars | Mening mahallam (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
35-dars | “Hashar – elga yarashar” audiomatni | 1 |
|
36-dars | “Kimni qoʻshni deymiz?” matni | 1 |
|
37-dars | “u, bu, shu” olmoshlari | 1 |
|
38-dars | “Mahalla – ota-ona” she’ri | 1 |
|
39-dars | Atab qoʻyilgan nomlar | 1 |
|
40-dars | Mahalla haqida matn yozish | 1 |
|
41-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
42-dars | Takrorlash | 1 |
|
43-dars | Qishda uxlaydigan hayvonlar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
44-dars | “Qoʻngʻir ayiq” audiomatni | 1 |
|
45-dars | “Qish roʻmoli” matni | 1 |
|
46-dars | “Qish roʻmoli” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
47-dars | “Kim qanday uxlaydi?” she’ri | 1 |
|
48-dars | qanday? qanaqa? soʻroqlari | 1 |
|
49-dars | Qizil kitobdagi hayvonlar haqida hikoya yozish | 1 |
|
50-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
51-dars | Yer ostida nima bor? (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
52-dars | “Oltin koni” audiomatni | 1 |
|
53-dars | “Qora oltin” matni | 1 |
|
54-dars | “Qora oltin” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
55-dars | “Geolog soʻzi” she’ri | 1 |
|
56-dars | Xarita bilan ishlash | 1 |
|
57-dars | Sahrodagi bolalarga yordam berish | 1 |
|
58-dars | “Sahroda yangi quduq” loyihasi | 1 |
|
59-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
60-dars | 2 -nazorat ishi | 1 |
|
61-dars | 2 -nazorat ishi | 1 |
|
62-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
63-dars | Takrorlash | 1 |
|
II CHORAK |
|
|
|
64-dars | Sayohatchi qushlar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
65-dars | “Koʻchmanchi qushlar” audiomatni | 1 |
|
66-dars | Dunyo tomonlari | 1 |
|
67-dars | “Sayohatchi qurbaqa” multfilmi | 1 |
|
68-dars | Qurbaqa va oʻrdak suhbati | 1 |
|
69-dars | “Qanotli doʻstlar” she’ri | 1 |
|
70-dars | Harakatni ifodalovchi soʻzlar | 1 |
|
71-dars | Qaldirgʻochlar hayoti haqida matn yozish | 1 |
|
72-dars | Bakteriya va mikroblar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
73-dars | “Mikrob” she’ri | 1 |
|
74-dars | She’rni yoddan aytib berish | 1 |
|
75-dars | “Bakteriya va mikroblar” audiomatni | 1 |
|
76-dars | “Bakteriyalar hikoyasi” 1-qism | 1 |
|
77-dars | “Bakteriyalar hikoyasi” 2-qism | 1 |
|
78-dars | Ozodalik qoidalari | 1 |
|
79-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
80-dars | Foydali nonushta (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
81-dars | “Mehnatkash choynak” audiomatni | 1 |
|
82-dars | “Nonushtaga “5” baho!” matni | 1 |
|
83-dars | “Nonushtaga “5” baho!” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
84-dars | “Ibn sino ulashar davo” she’ri | 1 |
|
85-dars | Nonushta taomnomasini tayyorlash | 1 |
|
86-dars | Nonushta uchun tavsiyalar yozish | 1 |
|
87-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
88-dars | Tanamizni oʻrganamiz (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
89-dars | “Tanamiz – moʻjizamiz” audiomatni | 1 |
|
90-dars | Tana a’zolarining nomi | 1 |
|
91-dars | Jismoniy mashqlar | 1 |
|
92-dars | “Shamol nega shamollamas?” she’ri | 1 |
|
93-dars | “Yoʻqolgan quloq” she’ri | 1 |
|
94-dars | Mashq daftari bilan ishlash | 1 |
|
95-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
96-dars | Hunar – hunardan unar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
97-dars | “Oʻzbek hunarmandlari” audiomatni | 1 |
|
98-dars | “Hunarning foydasi” rivoyati | 1 |
|
99-dars | “Hunarning foydasi” rivoyati asosida topshiriqlar | 1 |
|
100-dars | “Hunarning hidi qanaqa?” she’ri | 1 |
|
101-dars | Koʻza yasash jarayoni haqida matn yozish | 1 |
|
102-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
103-dars | Kasblar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
104-dars | Kasb oti yasash | 1 |
|
105-dars | “Shifokor oʻyini” qoʻshigʻi | 1 |
|
106-dars | “Men ishlab chiqaradigan dori matnini” yozish | 1 |
|
107-dars | “Kundaligimdagi “2” ” matni | 1 |
|
108-dars | Oʻqituvchilar borligi uchun | 1 |
|
109-dars | “Men oʻqituvchi boʻlsam, bolalarni qanday oʻqitaman?” matnini yozish | 1 |
|
110-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
111-dars | 3 -nazorat ishi | 1 |
|
112-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
III CHORAK | |||
113-dars | Katta boʻlsam, kim boʻlaman? (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
114-dars | “Olim boʻlmoqchiman” matni | 1 |
|
115-dars | -a, -y qoʻshimchalari | 1 |
|
116-dars | “Kungaboqar va Toʻlqinjon” she’ri | 1 |
|
117-dars | Yondaftarcha yasash | 1 |
|
118-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
119-dars | Quvnoq ferma (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
120-dars | “Sobirjon fermer” audiomatni | 1 |
|
121-dars | “Kuchukmi yoki itcha?” matni | 1 |
|
122-dars | “Kuchukmi yoki itcha?” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
123-dars | “Oqshom” she’ri | 1 |
|
124-dars | Matn asosida topshiriqlar | 1 |
|
125-dars | “Mening kichik fermam” loyihasini tuzish | 1 |
|
126-dars | Loyiha asosida matn yozish | 1 |
|
127-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
128-dars | Vaqtning qadri (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
129-dars | “Men vaqtni boshqaraman” audiomatni | 1 |
|
130-dars | “Donishmand soat” 1-qism | 1 |
|
131-dars | “Donishmand soat” 2-qism | 1 |
|
132-dars | Qoʻsh undoshli soʻzlar | 1 |
|
133-dars | “Soat” she’ri | 1 |
|
134-dars | Maqollar | 1 |
|
135-dars | Maqollarni sharhlash | 1 |
|
136-dars | Soat maketini yasash | 1 |
|
137-dars | Kun davomida qilinadigan ishlar haqida matn yozish | 1 |
|
138-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
139-dars | Robot ixtiro qilaman (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
140-dars | “Kelajak robotlarnikimi?” audiomatni | 1 |
|
141-dars | “Ixtirochilar tanlovi” matni | 1 |
|
142-dars | “Qaltis savol” she’ri | 1 |
|
143-dars | Ogʻzaki hikoya tuzish | 1 |
|
144-dars | “Robot ixtiro qilaman” mavzusida matn yozish | 1 |
|
145-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
146-dars | 4-nazorat ishi va tahlili | 1 |
|
147-dars | Gʻaroyib ixtirolar (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
148-dars | “Kutilmagan ixtiro” matni | 1 |
|
149-dars | Oʻxshash narsalar | 1 |
|
150-dars | chunki yordamchi soʻzi | 1 |
|
151-dars | “Ikki gʻaroyib ixtiro” audiomatni | 1 |
|
152-dars | “Yurtim uchun gʻoya” loyihasi | 1 |
|
153-dars | Xalq ta’limi vaziriga xat | 1 |
|
154-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
155-dars | Quyosh – quvvat manbai | 1 |
|
156-dars | “Quyoshning kaltagi” audiomatni | 1 |
|
157-dars | “Yalqov va qunduz” matni | 1 |
|
158-dars | “Oftob bobo” she’ri | 1 |
|
159-dars | Birgalikda yasaymiz | 1 |
|
160-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
161-dars | Shaxsiy kutubxona (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
162-dars | “Kutubxonadagi suhbat” audiomatni | 1 |
|
163-dars | “Yoshlikda oʻqigan kitoblarim” matni | 1 |
|
164-dars | “sir” va “taassurot” | 1 |
|
165-dars | Orzudagi kutubxona | 1 |
|
166-dars | Rasm asosida savol-javob | 1 |
|
167-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
168-dars | Soʻzni topib ishlating (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
169-dars | “Yaxshilik ortida yaxshilik keladi” audiomatni | 1 |
|
170-dars | Yaxshilik va yomonlik | 1 |
|
171-dars | “Soʻzning ta’mi” she’ri | 1 |
|
172-dars | “Soʻzboyloqchi” she’ri | 1 |
|
173-dars | Xat yozish | 1 |
|
174-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
175-dars | Samarqand – tarix beshigi | 1 |
|
176-dars | “Borish kerak boʻlgan shahar” matni | 1 |
|
177-dars | Nomni bildirgan soʻzlar. -lar qoʻshimchasi | 1 |
|
178-dars | “Samarqandga xush kelibsiz” matni | 1 |
|
179-dars | “Bu – bizning Oʻzbekiston” she’ri | 1 |
|
180-dars | Moslashtirish mashqi | 1 |
|
181-dars | Taklifnoma xati yozish | 1 |
|
182-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
IV CHORAK | |||
183-dars | 5-nazorat ishi | 1 |
|
184-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
185-dars | Yozuvni kim ixtiro qilgan? (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
186-dars | “Yozuvning tarixi” matni | 1 |
|
187-dars | “Yozuvning tarixi” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
188-dars | “Dangasa harflar” audiomatni | 1 |
|
189-dars | “Yozuv “yovuz” boʻlmasin” she’ri | 1 |
|
190-dars | Belgilarni izohlash | 1 |
|
191-dars | “Boʻgʻin” oʻyini | 1 |
|
192-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
193-dars | Moʻyqalam moʻjizasi (Rasm asosida suhbat) | 1 |
|
194-dars | “Rassomlar bahsi” matni | 1 |
|
195-dars | “Rassomlar bahsi” matni asosida topshiriqlar | 1 |
|
196-dars | Zumrad va qimmat | 1 |
|
197-dars | She’rlar | 1 |
|
198-dars | “Ketkazmaymiz boʻyoqni” audiomatni | 1 |
|
199-dars | She’r yozish | 1 |
|
200-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
201-dars | Bolalar qoʻshiqlari | 1 |
|
202-dars | “Ona chumchuq va bola chumchuq” qoʻshigʻi | 1 |
|
203-dars | Taqlid soʻzlar | 1 |
|
204-dars | “Kulcha” qoʻshigʻi | 1 |
|
205-dars | Tovushlarga taqlid | 1 |
|
206-dars | Taqlid soʻzlar yasash | 1 |
|
207-dars | “Alla” qoʻshigʻi | 1 |
|
208-dars | Kattalardan oʻrganilgan qoʻshiqlar | 1 |
|
209-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
210-dars | Yoʻl qoidasi – umr foydasi | 1 |
|
211-dars | Yoʻl belgilari | 1 |
|
212-dars | “Yolgʻiz qolgan yoʻl belgisi” ertagi | 1 |
|
213-dars | “Yolgʻiz qolgan yoʻl belgisi” ertagiasosida topshiriqlar | 1 |
|
214-dars | “Qoida bilmas yalmogʻiz” audiomatni | 1 |
|
215-dars | “Piyodalar qoʻshigʻi” she’ri | 1 |
|
216-dars | Ogʻzaki matn tuzish | 1 |
|
217-dars | “Yoʻl va bolalar” multfilmi | 1 |
|
218-dars | Qoidabuzar haydovchiga xat | 1 |
|
219-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
220-dars | Navbatda turishni bilasizmi? | 1 |
|
221-dars | Navbatda turish odobi | 1 |
|
222-dars | “Ikki yoʻl” matni | 1 |
|
223-dars | Sarlvha tanlash | 1 |
|
224-dars | kim? nima? qanday? soʻroqlari | 1 |
|
225-dars | Qanday gaplashish kerak? | 1 |
|
226-dars | “Ikki yoʻl” audiomatni | 1 |
|
227-dars | Navbat bilan javob ber | 1 |
|
228-dars | Rasm asosida hikoya yozish | 1 |
|
229-dars | Mustahkamlash darsi | 1 |
|
230-dars | 6-nazorat ishi | 1 |
|
231-dars | 6-nazorat ishi | 1 |
|
232-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
233-dars | Takrorlash | 1 |
|
234-dars | Takrorlash | 1 |
|
235-dars | Takrorlash | 1 |
|
236-dars | Takrorlash | 1 |
|
237-dars | Takrorlash | 1 |
|
238-dars | Takrorlash | 1 |
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022