Kategoriya: To'garaklar
1-sinf chiroyli yozuv to'garagi ish rejasi
_____________ tuman Xalq ta`limi bo`limiga qarashli __-umumiy o`rta ta`lim maktabi
“_____” _________2020 yil
Ona tili fani to`garak mashg`ulotiga qatnashuvchi o`quvchilari o`rtasida 2020-2021 yangi o`quv yilining to`garak mashg`uloti davrida texnika xavfsizlik qoidalari, yo`l harakati qoidalari, yong`inga qarshi kurash chora tadbirlariga hamda ___-umumiy o`rta ta`lim maktabining barcha ichki tartib qoidalariga rioya qilish to`g`risida
Maxsus yo`riqnoma
№ |
O`quvchilarning F.I.SH |
Tanishdim |
Sana |
O`quvchilarning imzosi |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
Yo`riqnoma bilan tanishtiruvchi
va to`garak mashg`uloti rahbari: _________ _____________
“______________________________________” to`garagi a`zolarining ro`yxati
№ |
O`quvchilarning familiyasi, ismi |
Tug`ilgan yili |
Sinfi |
Yashah manzili |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
To`garak rahbari ______ _______________________________
_________________ viloyati ________________tumani
_____-umumiy o`rta ta`lim maktabining 1 “__” sinf rahbari
_______________________________________ning
Ona tili fanidan
CHIROYLI YOZUV
To`garagining yillik ish reja va ishlanmalari
“Kelishildi” _______________ viloyati __________ tumani _____-umumiy o`rta ta`lim maktabi MMIBDO`_________________________ ____________ 20__ yil |
“Tasdiqlayman” _______________ viloyati __________ tumani ____-umumiy o`rta ta`lim maktabi Maktab direktori:____________________________ _________________ 20__ yil |
______________ VILOYATI ___________ TUMANI ____-UMUMIY O`RTA TA`LIM MAKTABI BOSHLANGICH SINF O`QITUVCHISI
______________________________NING
CHIROYLI YOZUV
TO`GARAK REJA VA ISHLANMALARI
1 sinf o`quvchilari uchun “chiroyli yozuv ” to`garagining yillik ish rejasi
T/r |
Mavzu nomi |
Soati |
1 |
Qiya to`gri chiziq |
1 |
2 |
Kichik va uzun ilmoqlar chizish |
1 |
3 |
Osti va usti ilmoqli katta va kichik tayoqchalar chzish |
1 |
4 |
Katta va kichik yarim doiralar chizish |
1 |
5 |
Katta va kichik Oo harfi |
1 |
6 |
Katta va kichik Nn harfi |
1 |
7 |
Katta va kichik Aa harfi |
1 |
8 |
Kichik i harfi yozish |
1 |
9 |
Kichik “m” harfi |
1 |
10 |
Kichik “t” harfi |
1 |
11 |
Kichik “l” harfi |
1 |
12 |
Kichik “b” harfi |
1 |
13 |
Kichik “k” harfi |
1 |
14 |
Kichik “r ” harfi |
1 |
15 |
Kichik “o‘ ” harfi |
1 |
16 |
Kichik “d” harfi |
1 |
17 |
Kichik “u” harfi |
1 |
18 |
Kichik “y” harfi |
1 |
19 |
Kichik “e” harfi |
1 |
20 |
Kichik “g” harfi |
1 |
21 |
Kichik “ng” harfi |
1 |
22 |
Kichik “s” harfi |
1 |
23 |
Kichik “h” harfi |
1 |
24 |
Kichik “sh” harfi |
1 |
25 |
Kichik “p” harfi |
1 |
26 |
Kichik “q” harfi |
1 |
27 |
Kichik “ch” harfi |
1 |
28 |
Kichik “j” harfi |
1 |
29 |
Kichik “g‘” harfi |
1 |
30 |
Kichik “z” harfi |
1 |
31 |
Kichik “v” harfi |
1 |
32 |
Kichik “x” harfi |
1 |
33 |
Kichik “f” harfi |
1 |
34 |
Tutuq belgisi |
1 |
Jami 34 soat |
Mavzu: Qiya to’g’ri chiziq chizish.
Sana ___________________
Maqsad: O’quvchilarga O’zbekiston Respublikasining 23-yiligi haqida
tushuncha berish. DTS talablari asosida Mashg`ulot o’tish.
Ta’limiy: O’quvchilarni yozuv daftari bilan tanishtirish. Yozuv ko’nikmalarini shakllantirish, Yozuv Mashg`uloti uchun kerakli o’quv qurollari bilan tanishtirish. Qiya va to’g’ri chiziq chizish ko’nikmalarini shakllantirish. To’g’ri o’tirish, tog’ri yozish ko’nikmalarini o’rgatish.
Tarbiyaviy: O’quvchilarni Vatanimizni sevishga uni asrab avaylashga o’rgatish. .
Rivojlantiruvchi: O’quvchilarni yozma nutqini, qo’l harakatlarini rivojlantirish..
Mashg`ulot turi: Yangi tushuncha berish.
Metodi: Savol- javob, jamoa bilan ishlash,tushuntirish.
Jihozi: mavzuga oid rasmlar.
Mashg`ulotning borishi:
1 |
Tashkiliy qism |
5 daqiqa |
2 |
O’tgan Mashg`ulotni so’rash |
8 daqiqa |
3 |
Yangi mavzuni yoritish |
17 |
4 |
Yangi mavzuni mustahkamlash |
8 daqiqa |
5 |
Baholash |
5 daqiqa |
6 |
Uyga vazifa berish |
2 daqiqa |
I. Tashkiliy qism: a) salomlashish
b) davomotni aniqlash
c) ma’naviyat daqiqasi
“Mening Vatanim” mavzusida suhbat o’tkazish.
II. O’tgan mavzuni so’rash va mustahkamlash.
Mustaqillik va tinchlik haqidagi o’quvchilar bilimlarini takrorlash. Vatan haqidagi she’rlar o’qish.O’quvchilar bilimlarini mustahkamlash.
III. Yangi mavzu bayoni Yozuv daftaridan foydalanish uchun metodik tavsiyalar.
Kichik yoshdagi o’quvchilarni chiroyli yozuvga o’rgatish uchun ularni maktabga kelgan kunlaridan boshlab, quyidagi vazifalarga o’rgatish lozim;
-Yozuv vaqtida partada to’g’ri o’tirish.
- Yozuv qurollaridan to’g’ri foydalanish.
- Daftardan to’g’ri foydalanish.
- Harflarning unsurlari bilan tanishtirish.
Husnixat malakalarini shakllantirish
uchun birinchi navbatda harflarning
shaklini to’g’ri tasavvur qilishga,
bir xil qiyalik (75) da yozishga o’rgatish.
Partada qanday o’tirish va qanday
Yozish, ruchkani to’g’ri ushlash
kerakligini ko’rgazmalar yordamida o’rgatish.
O’quvchilarning ish joylarini belgilash.
Yozuv quroli daftar, ruchka bilan tanishtirish.
Yozuv daftaridan foydalanishning gigenik talablari o’rgatilib dastlabki shakllarni yozishni o’tgatish.
IV. Mustahkamlash Dastlab o’rganilgan shakllarni o’quvchilar o’qituvchi bilan birgalikda yozib boradilar O’quvchilar ishlarini kuzatish.
nuqtalarni daftarga to’g’ri joylashtirish yozuv taxtasida ko’rsatib beriladi.
to’g’ri chiziqlar chizish.
kichik va katta chiziq haqida ko’nikma hosil qilish.
Chiziqlarni sanash orqali farqini belgilash.
to’g’ri chiziqdan ilmoq hosil qilish
O’quvchilar ishini nazorat qilish, qiynalgan o’quvchilarga yordam berish. To’g’ri o’tirishlarini, ruchkani to’g’ri ushlashlarini nazorat qilish.
Berilgan shakldan nur sochayotgan quyosh tasvirini hosil qilish orqali o’quvchilarga ranglar haqida bilim berish.
V. Mashg`ulot jarayonida faol qatnashgan o’quvchilarni rajbatlantirish.
O’quvchilarning Mashg`ulotdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko’ra o’qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi.
VI. Uyga vazifa: Mustaqil ish.
MMIBDO`:______________________________
Mavzu: Kichik va uzun ilmoqlarni chizish.
Sana ___________________
Maqsad: DTS talablari asosida Mashg`ulot o’tish.Yozuv ko’nikmalarini shakllantirish.
Ta’limiy: O’quvchilarga kichik va uzun ilmoqlarni yozish ko’nikmasini o’rgatish.
Tarbiyaviy: O’quvchilarni Vatanimizni sevishga uni asrab avaylashga o’rgatish.Atrof muhitni kuzatishga va asrab avaylashga o’rgatish. Gigenik jihatdan tarbiyalash.
Rivojlantiruvchi: O’quvchilarni qo’l harakatlarini rivojlantirish.
Mashg`ulot turi: Yangi tushuncha berish.
Metodi: Savol- javob, jamoa bilan ishlash,tushuntirish.
Jihozi: mavzuga oid rasmlar.
Mashg`ulotning borishi:
1 |
Tashkiliy qism |
5 daqiqa |
2 |
O’tgan Mashg`ulotni so’rash |
8 daqiqa |
3 |
Yangi mavzuni yoritish |
17 |
4 |
Yangi mavzuni mustahkamlash |
8 daqiqa |
5 |
Baholash |
5 daqiqa |
6 |
Uyga vazifa berish |
2 daqiqa |
I. Tashkiliy qism: a) salomlashish
b) davomotni aniqlash
c) ma’naviyat daqiqasi
“ Kuz ne’matlari” mavzusida suhbat o’tkazish.
II. O’tgan mavzuni so’rash va mustahkamlash. O’quvchilar bilimlarini mustahkamlash maqsadida savol-javob o’tkazish.
III. Yangi mavzu bayoni
O’qituvchi; Yozuv yozayotganda to’g’ri o’tirish qoidasi yozuv daftaridagi rasmlar asosida tushuntiriladi. Oyoq parta ostidagi oyoq qo’ygichga qo’yiladi. Gavda tik tutiladi, qo’l parta ustiga qo’yiladi. Yozayotganda gavda bir oz egiladi. Ko’krak qafasi bilan parta orasida besh barmoqcha oraliq qoladi. Chap qo’l daftarni tutib turadi, o’ng qo’l tirsagi parta ustida turadi.
O’quvchilarga keng va tor tushunchalarini anglatish.
tagi ilmoqli kichik tayoqcha unsurini yozish dastlab yozuv taxtasida yozib o’rgatiladi. O’quvchilar havoda o’rganadilar, daftarga yozadilar.
usti ilmoqli kichik tayoqcha unsurini yozish mashq qilinadi.
O’tkir burchak hosil qilib yozilgan unsure bilan tagi ilmoqli kichik tayoqcha unsurlarini qiyos qilib, farqini aniqlab so’ngra yozish.
IV. Mustahkamlash Dam olish daqiqasi:
Men ertalab turaman, Toza havo kirsin deb.
Quyosh ko’kka yetmasdan. Jismoniy mashq qilaman,
Derazani ochaman Tanam kuchga to’lsin deb.
Mashg`ulot davomida o’rgatilganlar asosida savol javob o’tkazish o’quvchilar fikr mulohazalarini mustahkamlash. O’quvchilar yozuvlarini nazorat qilish. Qiynalgan o’quvchilarga yordam berish.
ovalsimon shaklni chizish.
V. Mashg`ulot jarayonida faol qatnashgan o’quvchilarni rajbatlantirish.
O’quvchilarning Mashg`ulotdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko’ra o’qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi
VI. Uyga vazifa: Doiralarni turli xil rangda bo’yash.
MMIBDO`:______________________________
Mavzu: Usti va osti ilmoqli katta va kichik tayoqchalar chizish.
Sana ___________________
Maqsad: DTS talablari asosida Mashg`ulot o’tish.Yozuv ko’nikmalarini shakllantirish.
Ta’limiy: O’quvchilarga kichik va uzun ilmoqlarni yozish ko’nikmasini o’rgatish.
Tarbiyaviy: O’quvchilarni Vatanimizni sevishga uni asrab avaylashga o’rgatish.Atrof muhitni kuzatishga va asrab avaylashga o’rgatish. Gigenik jihatdan tarbiyalash.
Rivojlantiruvchi: O’quvchilarni qo’l harakatlarini rivojlantirish.
Mashg`ulot turi: Yangi tushuncha berish.
Metodi: Savol- javob, jamoa bilan ishlash,tushuntirish.
Jihozi: mavzuga oid rasmlar.
Mashg`ulotning borishi:
1 |
Tashkiliy qism |
5 daqiqa |
2 |
O’tgan Mashg`ulotni so’rash |
8 daqiqa |
3 |
Yangi mavzuni yoritish |
17 |
4 |
Yangi mavzuni mustahkamlash |
8 daqiqa |
5 |
Baholash |
5 daqiqa |
6 |
Uyga vazifa berish |
2 daqiqa |
I. Tashkiliy qism: a) salomlashish
b) davomotni aniqlash
c) ma’naviyat daqiqasi
“ Kuz ne’matlari” mavzusida suhbat o’tkazish.
II. O’tgan mavzuni so’rash va mustahkamlash. O’quvchilar bilimlarini mustahkamlash maqsadida savol-javob o’tkazish.
III. Yangi mavzu bayoni
O’qituvchi; Yozuv yozayotganda to’g’ri o’tirish qoidasi yozuv daftaridagi rasmlar asosida tushuntiriladi. Oyoq parta ostidagi oyoq qo’ygichga qo’yiladi. Gavda tik tutiladi, qo’l parta ustiga qo’yiladi. Yozayotganda gavda bir oz egiladi. Ko’krak qafasi bilan parta orasida besh barmoqcha oraliq qoladi. Chap qo’l daftarni tutib turadi, o’ng qo’l tirsagi parta ustida turadi.
O’quvchilarga keng va tor tushunchalarini anglatish.
usti ilmoqli kichik tayoqcha unsurini yozish dastlab yozuv taxtasida yozib o’rgatiladi. O’quvchilar havoda o’rganadilar, daftarga yozadilar.
katta usti ilmoqli kichik tayoqcha unsurini yozish mashq qilinadi. Daftarda berilgan qatorlarga o’rganilgan shakllarni yozish.
usti va osti ilmoqli kichik tayoqchalar chizish. O’quvchilar topshiriqni yozuv daftarlariga mustaqil yozadilar. Ular ishlarini kuzatish.
IV. Mustahkamlash Dam olish daqiqasi:
Men ertalab turaman, Toza havo kirsin deb.
Quyosh ko’kka yetmasdan. Jismoniy mashq qilaman,
Derazani ochaman Tanam kuchga to’lsin deb.
usti va osti ilmoqli katta tayoqchalar chizish.
usti va osti ilmoqli katta va kichik tayoqchalar chizish.
So’zlarni bir-biriga ulab yozish ko’nikmasini o’rganish maqsadida ushbu shakllarni yozishni mashq qilish.
KO'P KO'RILGAN
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
4-sinf yangi elektron darsliklar
19 sen, 2022