Kategoriya: Ish rejalar
6-sinf Tabiiy (SCIENCE) fandan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Tabiiy (SCIENCE) fan
Sinfi: 6-sinf
6-sinf Tabiiy fanlar
(haftasiga 3 soatdan, jami 102 soat) |
|||||
Dars tartibi | Dars mavzusi | Soat | Taqvimiy muddat | Uyga vazifa | Izoh |
1-chorak | |||||
1-dars | Tabiiy fanlarning tadqiqot obyekti | 1 |
|
|
|
2-dars | Ilmiy tadqiqotni rejalashtirish | 1 |
|
|
|
3-dars | Amaliy mashg‘ulot. Ma’lumotlarni grafikda tasvirlash | 1 |
|
|
|
4-dars | Loyiha ishi: Ekosistema modelini yasash | 1 |
|
|
|
5-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga
yo‘naltiruvchi topshiriqlar |
1 |
|
|
|
6-dars | Nazorat ishi – 1 | 1 |
|
|
|
7-dars | Modda tuzilishi | 1 |
|
|
|
8-dars | Amaliy mashg‘ulot. Moddaning uch
holatini kuzatish |
1 |
|
|
|
9-dars | Gazlar | 1 |
|
|
|
10-dars | Suyuqliklar | 1 |
|
|
|
11-dars | Amaliy mashg‘ulot. Diffuziya hodisasini o‘rganish | 1 |
|
|
|
12-dars | Qattiq moddalar | 1 |
|
|
|
13-dars | Moddaning zichligi | 1 |
|
|
|
14-dars | Amaliy mashg‘ulot. Turli shaklga ega bo‘lgan jismlarning zichligini aniqlash | 1 |
|
|
|
15-dars | Bug‘lanish, qaynash va kondensatsiya | 1 |
|
|
|
16-dars | Amaliy mashg‘ulot. Sun’iy yomg‘ir hosil
qilish |
1 |
|
|
|
17-dars | Loyiha ishi. Novvot tayyorlash texnologiyasi | 1 |
|
|
|
18-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga
yo‘naltiruvchi topshiriqlar |
1 |
|
|
|
19-dars | Nazorat ishi – 2 | 1 |
|
|
|
20-dars | Tirik organizmlar klassifikatsiyasi | 1 |
|
|
|
21-dars | O‘simliklar dunyosi | 1 |
|
|
|
22-dars | Hayvonot dunyosi | 1 |
|
|
|
23-dars | Amaliy mashg‘ulot. O‘simliklar sistematikasini o‘rganish | 1 |
|
|
|
24-dars | Amaliy mashg‘ulot. Hayvonlar
sistematikasini o‘rganish |
1 |
|
|
|
25-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltiruvchi topshiriqlar | 1 |
|
|
|
26-dars | Tirik organizmlarning tuzilishi | 1 |
|
|
|
27-dars | Tirik organizmlarning oziqlanishi | 1 |
|
|
|
2-chorak | |||||
1-dars | Odamning ovqat hazm qilish sistemasi | 1 |
|
|
|
2-dars | Amaliy mashg‘ulot. Ratsional
ovqatlanish, kunlik ovqat ratsionini tuzish |
1 |
|
|
|
3-dars | Tirik organizmlarning nafas olishi | 1 |
|
|
|
4-dars | Tirik organizmlarda oziq moddalar transporti | 1 |
|
|
|
5-dars | Tirik organizmlarning ayirishi | 1 |
|
|
|
6-dars | Tirik organizmlarning ta’sirlanishi | 1 |
|
|
|
7-dars | Amaliy mashg‘ulot.Tirik organizm – yaxlit sistema | 1 |
|
|
|
8-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga
yo‘naltiruvchi topshiriqlar |
1 |
|
|
|
9-dars | Nazorat ishi – 4 | 1 |
|
|
|
10-dars | Iqlim | 1 |
|
|
|
11-dars | Iqlimga ta’sir etuvchi omillar | 1 |
|
|
|
12-dars | Iqlim o‘zgarishining Yer tabiatiga ta’sir | 1 |
|
|
|
13-dars | Ekosistemalardagi o‘zaro munosabatlar | 1 |
|
|
|
14-dars | Ekosistemalarda energiya oqimi | 1 |
|
|
|
15-dars | Loyiha ishi:Toza ichimlik suvni olish | 1 |
|
|
|
16-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga
yo‘naltiruvchi topshiriqlar |
1 |
|
|
|
17-dars | Quyosh sistemasi | 1 |
|
|
|
18-dars | Yulduzlar | 1 |
|
|
|
19-dars | Qutb yulduziga qarab mo‘ljal olish | 1 |
|
|
|
20-dars | Oy – Yerning tabiiy yo‘ldoshi | 1 |
|
|
|
21-dars | Loyiha ishi: Oy holatini kuzatish | 1 |
|
|
|
3-chorak | |||||
1-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltiruvchi topshiriqlar | 1 |
|
|
|
2-dars | Nazorat ishi – 5 | 1 |
|
|
|
3-dars | Geografik xaritalar | 1 |
|
|
|
4-dars | Amaliy mashg‘ulot. Masshtablar bilan
ishlash |
1 |
|
|
|
5-dars | Geografik koordinatalarni aniqlash |
|
|
|
|
6-dars | Joy balandligini o‘lchash | 1 |
|
|
|
7-dars | Amaliy mashg‘ulot. Relyefning xaritalarda gorizontallar bilan
tasvirlanishi |
1 |
|
|
|
8-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltiruvchi topshiriqlar | 1 |
|
|
|
9-dars | Litosfera plitalari | 1 |
|
|
|
10-dars | Amaliy mashg‘ulot. Vulqon maketini yasash | 1 |
|
|
|
11-dars | Gidrosfera va uning qismlari | 1 |
|
|
|
12-dars | Atmosfera tuzilishi | 1 |
|
|
|
13-dars | Havo bosim | 1 |
|
|
|
14-dars | Havo harorati | 1 |
|
|
|
15-dars | Amaliy mashg‘ulot. Havo haroratining
sutkalik va yillik amplitudasini aniqlash |
1 |
|
|
|
16-dars | Biosfera | 1 |
|
|
|
17-dars | Bob yuzasidan mantiqiy fikrlashga yo‘naltiruvchi topshiriqlar | 1 |
|
|
|
18-dars | Nazorat ishi – 6 | 1 |
|
|
|
19-dars | O‘zbekiston dunyo xaritasida | 1 |
|
|
|
20-dars | Amaliy mashg‘ulot. O‘zbekistonning ma’muriy-hududiy bo‘linishi va chegaradosh davlatlari mozaikasini
yasash |
1 |
|
|
|
21-dars | Mamlakatimizdagi mashhur tabiiy obyektlar | 1 |
|
|
|
22-dars | Vatanimizning muhofaza etiladigan tabiiy
obyektlari |
1 |
|
|
|
23-dars | O‘zbekiston iqlimining o‘ziga xos
jihatlari |
1 |
|
|
|
24-dars | Harakat turlari | 1 |
|
|
|
25-dars | Kuch. | 1 |
|
|
|
26-dars | Oddiy mexanizmlar | 1 |
|
|
|
27-dars | Odamning tayanch-harakat sistemasi | 1 |
|
|
|
28-dars | Amaliy mashg‘ulot. Richagni
muvozanatga keltirish |
1 |
|
|
|
29-dars | Suyuqlik va gazlarda bosim | 1 |
|
|
|
30-dars | Bosim tirik organizmlar hayotida | 1 |
|
|
|
4-chorak | |||||
1-dars | Amaliy mashg‘ulot. Suyuqliklarda bosim | 1 |
|
|
|
2-dars | Tutash idishlar | 1 |
|
|
|
3-dars | Amaliy mashg‘ulot. Tutash idishlarda suyuqliklarning joylashuvi | 1 |
|
|
|
4-dars | Nima uchun kemalar cho‘kmaydi? | 1 |
|
|
|
5-dars | Amaliy mashg‘ulot. Jismlarning suzish
shartlari |
1 |
|
|
|
6-dars | Nazorat ishi – 7 | 1 |
|
|
|
7-dars | Yorug‘lik hodisalari | 1 |
|
|
|
8-dars | Linzalar | 1 |
|
|
|
9-dars | Amaliy mashg‘ulot. Shisha prizmadan yorug‘likning o‘tishi | 1 |
|
|
|
10-dars | Jismlarning issiqlikdan kengayishi | 1 |
|
|
|
11-dars | Issiqlikning uzatilishi. | 1 |
|
|
|
12-dars | Energiya va ekologiya | 1 |
|
|
|
13-dars | Nazorat ishi – 8 | 1 |
|
|
|
14-dars | Energiyani tejash | 1 |
|
|
|
15-dars | Loyiha ishi:Energiyani tejash | 1 |
|
|
|
16-dars | Energiya almashinuvi | 1 |
|
|
|
17-dars | Amaliy mashg‘ulot. Jismlarning elektrlanishi | 1 |
|
|
|
18-dars | Amaliy mashg‘ulot. Meva va sabzavotlardan elektr olish | 1 |
|
|
|
19-dars | Amaliy mashg‘ulot.Sodda elektr zanjiri | 1 |
|
|
|
20-dars | Lampochkalarning ulanish shakllari | 1 |
|
|
|
21-dars | Elektr xavfsizlik choralari | 1 |
|
|
|
22-dars | Magnit – bizning hayotimizda | 1 |
|
|
|
23-dars | Amaliy mashg‘ulot. Magnitdan foydalanish | 1 |
|
|
|
24-dars | Umumlashtiriuvchi takrorlash | 1 |
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
8-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022