Kategoriya: Ish rejalar
6-sinf Ona tili fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Ona tili
Sinfi: 6-sinf
ONA TILI | |||
fanidan 6-sinflar uchun | |||
TAQVIMIY-MAVZULAR REJASI | |||
(haftasiga 4 soat jami 136 soat) | |||
|
|
|
|
Darslar
tartibi |
Mavzu nomi | Soat | Taqvimiy muddat |
I CHORAK | |||
1-dars | Til – muloqot vositasi. Iboralar | 1 |
|
2-dars | Suhbat. Matn ustida ishlash. Soʻzlarni tahlil qilish | 1 |
|
3-dars | Matn oʻqish (“Ona tilim” sheʼri) Grammatik topshiriq ustida ishlash. | 1 |
|
4-dars | Til va uning ijtimoiy ahamiyati. Maktubga munosabat | 1 |
|
5-dars | Tasviriy matn ustida ishlash. Oʻzi haqida maʼlumot. Matn xususiyati. | 1 |
|
6-dars | Oʻzbekiston: bolalar uchun esselar tanlovi! Topshiriqlar. Matn oʻqish (“Qatnashchi yoʻllagan esse”). Muhokama | 1 |
|
7-dars | Matn oʻqish. Topshiriqlar. Koʻp nuqta (tinish belgi) | 1 |
|
8-dars | Matnni tinglash (Anvar Obidjon haqida). Matn turlari va mazmuni. Grammatik topshiriqlar. | 1 |
|
9-dars | Matn tuzish. Oʻz tarjimayi holini yozish. Xulosalar. | 1 |
|
10-dars | Mustahkamlash. Tarjimayi hol | 1 |
|
11-dars | 1-nazorat ishi | 1 |
|
12-dars | Topshiriq. Matn tinglash. Tibbiy atamalar. Diagramma | 1 |
|
13-dars | “Amir”. Matnga oid topshiriqlar. Soʻz va uning maʼnodoshlari | 1 |
|
14-dars | “Zaxira qoʻshinning uyi”. Topshiriqlar. Undalma, uning ifodalanishi, tinish belgilarining qoʻllanishi. | 1 |
|
15-dars | Munosabat. Har bir sohada tozalik muhimdir. Matnga oid topshiriqlar. | 1 |
|
16-dars | Global isish. Tasviriy matn. Matn oʻqish. Topshiriqlar ustida ishlash. | 1 |
|
17-dars | Iqlim oʻzgarishining oqibatlari. Topshiriqlar ustida ishlash. | 1 |
|
18-dars | “Iqlim oʻzgarishi va global isish” mavzusida axborot matni yozish. Belgi bildiruvchi soʻzlar | 1 |
|
19-dars | “Global iqlim oʻzgarishining O‘zbekiston iqlimiga taʼsiri”. Topshiriqlar ustida ishlash. | 1 |
|
20-dars | 2-nazorat ishi. | 1 |
|
21-dars | Qayta ishlanadigan chiqindilar. Matn tinglash. Matnga oid topshiriqlar. | 1 |
|
22-dars | Matn oʻqish (“Ekologik bank” haqida). Topshiriqlar. Feʼllarning munosabat shakli. | 1 |
|
23-dars | Matn oʻqish (“BioTexno Eko” korxonasi ). Matnga oid topshiriqlar. | 1 |
|
24-dars | Biznes gʻoya nima? Loyiha ishi. Tinish | 1 |
|
25-dars | belgilar (koʻp nuqta) | 1 |
|
26-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
27-dars | 3-nazorat ishi | 1 |
|
28-dars | Koʻz nurin asraylik. Matn oʻqish (“Koʻzlarimiz – eng aziz doʻstlarimiz”). Topshiriq . Toʻliq va toʻliqsiz feʼllar | 1 |
|
29-dars | Matn tinglash( “Optika”ning otasi). Topshiriq ustida ishlash | 1 |
|
30-dars | Tasviriy matn. Til birliklari. Topshiriq ustida ishlash | 1 |
|
31-dars | Matn oʻqish (“Bolalar televizorni qancha | 1 |
|
32-dars | vaqt koʻrishlari mumkin?”). Topshiriqlar. Otlarning lugʻaviy shakllari | 1 |
|
33-dars | Jigar — eng mehnatkash aʼzo. Matn tinglash. Topshiriqlar. Bogʻlovchi | 1 |
|
34-dars | Matn oʻqish( “Himoyachi jigar”). Yuklama | 1 |
|
35-dars | Matn boʻyicha topshiriqlar | 1 |
|
36-dars | Esse yozish tartibi | 1 |
|
II CHORAK | |||
37-dars | Dehqon yurtni boqadi. Infografika. Mavzu bilan bogʻliq publitsistik maqola muhokamasi. Topshiriq ustida ishlash | 1 |
|
38-dars | Matn oʻqish (“Dehqonchilik – bilim va sabr uygʻunlashgan maydon”). Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
39-dars | Matn oʻqish (Muhammad Yusuf sheʼri). Nutq uslubi. Badiiy uslub. Tasviriy ifoda | 1 |
|
40-dars | Soʻzlashuv nutqi. Tasviriy matn. Iboralar | 1 |
|
41-dars | Kompyuter grafikasi. Tasviriy matn | 1 |
|
42-dars | Kompyuterda yaralgan tasvir. Olinma soʻzlar talaffuzi va imlosi | 1 |
|
43-dars | Qoʻshma ot. Qoʻshma otlari imlosi | 1 |
|
44-dars | Eʼlonlar matni. Miqdor va tartib sonlar, ularning ifodalanishi. Topshiriqlar | 1 |
|
45-dars | 4-nazorat ishi | 1 |
|
46-dars | “Teleboshlovchi boʻlib qolsam...”. Rasmiy va norasmiy nutq | 1 |
|
47-dars | Matn oʻqish. Teleboshlovchi kim. Jurnalistika sohasiga oid atamalar | 1 |
|
48-dars | Sifat, turlari va uning imlosi. Yordamchi soʻzlar. Gapda soʻzlarni bir-biriga bogʻlovchi vositalarni aniqlash, ularning qoʻllanishi | 1 |
|
49-dars | Monologik nutq. Intervyu. Xabar matni | 1 |
|
50-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
51-dars | 5-nazorat ishi | 1 |
|
52-dars | Import yoki eksport. Iqtisodga oid atamalar Diagramma ustida ishlash | 1 |
|
53-dars | Maqola matnini oʻqish. Eksport yoki import? Soʻz va qoʻshimchalar | 1 |
|
54-dars | Atamalar. Kelishik shakllari va ularning imlosi. Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
55-dars | Oʻzbekistonning “2035-yildagi tashqi savdo aylanmasi” mavzusida taqdimot tayyorlash. Atoqli otlar, ularning ifodalanishi, bosh harflar bilan yozilishi | 1 |
|
56-dars | Oʻzbekistonning “2035-yildagi tashqi savdo aylanmasi” mavzusida tayyorlangan taqdimot muhokamasi | 1 |
|
57-dars | 6-nazorat ishi | 1 |
|
58-dars | Soliqlar va ularning turlari, ijtimoiy ahamiyati. Infografika. | 1 |
|
59-dars | Matn oʻqish (soliqlar)Topshiriqlar ustida ishlash. Otlarning lugʻaviy shakllari | 1 |
|
60-dars | Taqqoslashga oid topshiriqlar. Sifat darajalari | 1 |
|
61-dars | Matn tinglash (“Chegarada nega boj toʻlashadi?”). Ritorik soʻroq gap, undan foydalanish. | 1 |
|
62-dars | Tasviriy matn ustida ishlash. Soʻzlarning gapdagi sintaktik vazifasi. Matn tuzish | 1 |
|
63-dars | 7-nazorat ishi | 1 |
|
64-dars | Nazorat ishi tahlili | 1 |
|
III CHORAK | |||
65-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
66-dars | Raqamli texnologiyalar . Tasviriy matn. Oʻz va oʻzlashgan soʻzlar. Oʻzlashma soʻzlar talaffuzi va imlosi | 1 |
|
67-dars | Matn. Raqamli dunyo. Matn tinglash. Topshiriqlar ustida ishlash. Maʼnodosh soʻzlar. Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
68-dars | SMS yoki onlayn yozma muloqot shakl. Hisbelgi | 1 |
|
69-dars | Internet xavfsizligi . Otlarning lugʻaviy shakllari. Qisqartma soʻzlar | 1 |
|
70-dars | Kimyo fanining ahamiyati. Hisob-oʻlchov soʻzlari. Sonlarning imlosi | 1 |
|
71-dars | Matn oʻqish (Falsafa toshini qidirib). Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
72-dars | Topshiriqlar ustida ishlash(sifatlarni aniqlash) | 1 |
|
73-dars | Tasviriy matn ustida ishlash | 1 |
|
74-dars | 8-nazorat ishi | 1 |
|
75-dars | Texnika xavfsizligi. Xavfsizlik qoidalari | 1 |
|
76-dars | Muhokama matni. Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
77-dars | Koʻmakchi feʼllar va ularning imlosi. Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
78-dars | Tasviriy matn asosida esse yozish | 1 |
|
79-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
80-dars | Hadis ilmi. Matn oʻqish ( Imom Buxoriyning “Al-adab al-mufrad” to‘plamidan). Atoqli otlar, ularning imlosi Koʻchirma gaplar imlosi | 1 |
|
81-dars | Hadisga sharh. koʻp maʼnoli soʻzlar | 1 |
|
82-dars | Matn oʻqish. Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
83-dars | Hikoya matni. “Hikmatlar xazinasi” mavzusida hikoya matni tuzish | 1 |
|
84-dars | 9-nazorat ishi | 1 |
|
85-dars | Sayyohlarga “gid”lik qilsam-chi? Xarita bilan ishlash. Koʻmakchi feʼllar va ularning maʼnolari | 1 |
|
86-dars | Savollar muhokamasi. Matni tinglash. Matnga oid topshiriq | 1 |
|
87-dars | Maqola matni. Miqdor va tartib sonlar, ularning ifodalanishi | 1 |
|
88-dars | Matn tuzish. Maqol va aforizmlar Matn tinglash( “Ulugʻbek rasadxonasi”). Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
89-dars | Peshtoqdagi bitiklar. Tasviriy matn Davlat tiliga hurmat. Reklama banneri | 1 |
|
90-dars | Matn oʻqish (Reklamaning qisqacha tarixi) | 1 |
|
91-dars | Reklama, eʼlon matnini yaratish Sabab va maqsad ravishlari | 1 |
|
92-dars | Tahlil va tahrir soati | 1 |
|
93-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
94-dars | Minorayi kalon. Savollar ustida ishlash | 1 |
|
95-dars | Matn oʻqish. Minorayi kalon. Ravish soʻz turkumi, uning imlosi | 1 |
|
96-dars | Matn tinglash. Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
97-dars | Nutq soʻzlash. Monologik nutq | 1 |
|
98-dars | 10-nazorat ishi | 1 |
|
99-dars | Buyuk ipak yoʻli. Xarita. Matn tinglash | 1 |
|
100-dars | Matn oʻqish. Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
101-dars | Matn tuzish. Koʻmakchi feʼllar va ularning maʼnolari | 1 |
|
102-dars | Uyda yozib kelingan matnlarning tahlili va tahriri. | 1 |
|
103-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
104-dars | Miniatyura – moʻjaz surat. Matn tinglash. | 1 |
|
IV CHORAK | |||
105-dars | Matnlar ustida ishlash. Feʼllarning tuzilishiga koʻra turlari | 1 |
|
106-dars | Takrorlash va mustahkamlash | 1 |
|
107-dars | Oqsaroyga bitilgan hikmat. Taqlid soʻzlar va ularning imlosi. Tinglab tushunish | 1 |
|
108-dars | Matn oʻqish( Oqsaroyning favvoralari). Nutq uslublari | 1 |
|
109-dars | Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
110-dars | Tasviriy matn ustida ishlash | 1 |
|
111-dars | Topshiriqlar ustida ishlash | 1 |
|
112-dars | 11-nazorat ishi | 1 |
|
113-dars | Konstitutsiya – bosh qomusimiz. Topshiriqlar ustida ishlash. | 1 |
|
114-dars | Oʻzbekiston Respublikasi Konstitutsiyasidan ayrim moddalarni sharhi | 1 |
|
115-dars | Matn oʻqish( “Qonun ijodkorligi”). | 1 |
|
116-dars | “Maktab qoidalari” loyihasi. Matn tinglash. Feʼllarning munosabat shakli. Fuqarolarning burchlari | 1 |
|
117-dars | Davlatni kim boshqaradi?. Infografika. Bosh harflar va qisqartma soʻzlar imlosi | 1 |
|
118-dars | Test topshiriqlari. Audiomatnlar tahlili | 1 |
|
119-dars | Qisqartma otlar. Matn oʻqish( “Davlatning boshligʻi kim?”) | 1 |
|
120-dars | Tasviriy matn. Taxmin va takliflar yozish | 1 |
|
121-dars | 12-nazorat ishi | 1 |
|
122-dars | Oʻz deputatingizni bilasizmi? Audio matn tinglash. Deputat | 1 |
|
123-dars | Matn oʻqish( “Saylov nima?”). Soʻz turkumlari | 1 |
|
124-dars | Matn ustida ishlash(Muqobillar ichidan maqbulini tanlash) | 1 |
|
125-dars | Deputatlik saylovini tashkil etish | 1 |
|
126-dars | Nazorat ishi | 1 |
|
127-dars | Mustahkamlash | 1 |
|
128-dars | Diagrammaga oid topshiriqlar. Imlo qoidalari | 1 |
|
129-dars | Matnda asosida grammatik topshiriqlar. Audiomatn | 1 |
|
130-dars | Matn oʻqish. Matnga oid topshiriqlar | 1 |
|
131-dars | Soʻz turkumlari | 1 |
|
132-dars | Takrorlash | 1 |
|
133-dars | Takrorlash | 1 |
|
134-dars | Takrorlash | 1 |
|
135-dars | Takrorlash | 1 |
|
136-dars | 13-nazorat ishi | 1 |
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022