Kategoriya: Ish rejalar
6-sinf Jismoniy tarbiya fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Jismoniy tarbiya
Sinfi: 6-sinf
6-SINF
Jismoniy tarbiya 68 soat |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 6-sinf |
|
I chorak | II chorak | II | I chorak | IV chorak |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars | arayonida |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika | 13 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atletika | 14 | 8 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Sport o‘yinlari | 21 |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Futbol | 12 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Kurash | 6 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 | Shaxmat | 2 |
|
|
|
1 | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 | Nazorat ishi | Nazorat ishi uchun alo
yakunida |
hida soat ajratilmagan bo‘lib, har bo‘lim dars jarayonida olinadi. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jami | 68 soat | 18 soat | 14 soat | 20 soat | 16 soat |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I chorak |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 6-sinf | I chorak (18 soat) |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil attetika | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy muddat |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-2-dars | Yengil atletika. Nazariy: Tibbiy nazorat. Zararli odatlarning inson salomatligiga ta'siri.
Amaliy: O‘qituvchi ko‘rsatmasiga asosan yo‘nalishni o‘zgartirib yurish; to‘siqlar ustidan oshib yurish; sportcha yurishning harakat elementlarini o‘rgatish. |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-dars | Yengil atletika Nazariy: Tibbiy nazorat. Zararli odatlarning inson salomatligiga ta'siri.
Amaliy: Past startdan maksimal tezlikdan 30, 60 m masofalarga yugurish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-dars | Yengil atletika. Amaliy: 30-60mmasofalarga estafetali yugurish; balandligi 30-40 sm bo‘lgan to‘siqlardan oshib yugurish; | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-6-dars | Yengil atletika Nazariy: Jismoniy tarbiya darslarida o‘zini tutish va xavfsizlik qoidalari.
Amaliy:. Joydagi tabiiy to‘siqlarni hatlab, sakrab, bosib qadamlab oshib o‘tish; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7-dars | Yengil atletika Amaliy: To‘siq ustidan sakrab tushish; 1500 m masofaga kross yugurish | 1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8-9-dars | Yengil atletika. Nazariy: Yengil attetika tarixi va turlari.
Amaliy: a)4x10 mokisimon yugurish; yuqori startdan 800-1000 m ga yugurish; yuqori startdan tepalikka va tepalikdan pastga yugurib tushish. |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-11-dars | Fútbol. Nazariy: Futbolning kelib chiqish tarixi va O‘zbekistonga kirib kelishi.
Amaliy: To‘p bilan harakatlanish mashqlari; To‘pga oyoqning o‘rtasi, tashqi tomonlari bilan zarba berish texnika usullari; |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12-13-dars | Fútbol. .Nazariy: O‘zbekistonda futbolga bo‘lgan yuksak e'tibor. Amaliy: a)URM bajarish; To‘pni ko‘krakda va sonda to‘xtatish; Maydon tashqarisidan (aut, burchak to‘pi) to‘pni o‘yinga kiritish; 8
mashq usullari; To‘pga (o‘ng, chap oyoqlarda) zarba berish. |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14-dars | Fútbol Nazariy: Kun tartibini rejalashtirish.
Amaliy: O‘yinda erkin jarima to‘pini tepish usullarini bajarish; Darvozabon o‘yin texnikasi; Ikki tomonlama mini futbol o‘yini. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15-dars | Fútbol Nazariy: “Umid nihollari” sport musobaqalari haqida. Amaliy:
To‘pga bosh va peshona qismi bilan zarba berish;) |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16-dars | Futbol Amaliy: Juftlikda bosh bilan bir-biriga to‘pni uzatish; Tizza va
oyoq uchlarida janglyor mashqi. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17-18-dars | Futbol Nazariy: Mashqlarni tartib-intizom bilan bajarish tartibi. Amaliy:_8 mashq usullari; To‘pga (o‘ng, chap oyoqlarda) zarba berish.) Ikki tomonlama mini futbol o‘yini. | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II chorak |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 6-sinf |
|
I chorak (14 soat) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonic | a |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atletika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Harakatli o‘yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Sport o‘yinlari | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy
muddat |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19-cars | Voleybol. Nazariy: Voleybol o‘yinining kelib chiqish tarixi va o‘yi qoidalari.
Amaliy: Voleybol o‘yin qoidasi; O‘yinchilarning maydonda joylashuvi va harakatlanishi; To‘pni pastdan bir qo‘llab uzatish texnika usuli; . |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20-dars | Voleybol. Nazariy: Voleybol haqida (maydoning o‘lchami, to‘p og'irligi va h.o.).
Amaliy: To‘pni to‘r ustidan ikki qo‘lda aniq oshirish; Ikki qo‘lda (bilaklarda) pastdan to‘pni devorga oshirish va qabul qilish mashqlarini bajarish;. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21-22-
cars |
Voleybol. Nazariy: Ovqatlanish tartibi. Shaxsiy gigiena.
Amaliy: To‘pni pastdan qabul qilish texnikasi; Pastdan kelayotgan to‘pni ikki qo‘llab bilaklarda qaytarish va uzatish texnikasining bajarish;. |
2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 24-dars | Voleybol. Nazariy: Zararli odatlarning inson organizmiga ta'siri.
Amaliy: Hujum taktikasi; Juftlikda to‘pni bir-biriga yuqoridan oshirishlar; Yuqoridan kelayotgan to‘pni ikki qo‘lda qabul qilib sherigiga uzatish; Ikki tomonlama o‘yin. |
2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 dars | Basketbol. Nazariy: Basketbol o‘yin qoidalari. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Amaliy: a) Buyumlar bilan URM bajarish: b)Basketbol o‘yinivaqtida xavfsizlik qoidalari; v) To‘pni olib yurish mashqlari, to‘xtash texnik usullarini bajarish. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26-dars | Basketbol. Nazariy: Baskеtbol o‘yini haqida (maydoni, to‘pi, o‘yinchilar va h.o.).
Amaliy: a) O‘rganilgan saf mashqlarini takrorlash; b) To‘p bilan joyida turib burilish tеxnik usullarini bajarish; v) To‘pni bir qo‘lda yеlka va boshdan uzatish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 dars | Basketbol. Nazariy: O‘yinda hakamning ishoralari.
Amaliy: a) To‘pni turgan joyda bir, ikki qo‘lda yumshoq uzatish va qabul qilishlar; b) Harakat jarayonida sherigiga to‘pni uzatishlar. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28-dars | Basketbol. Nazariy: Jismoniy mashqlarni bajarish vaqtida xavfsizlik choralari
Amaliy: a)To‘pni halqaga tashlash tеxnika usullarini bajarish; b) Harakatlanib to‘pni pastdan va yuqoridan bir qo‘lda shеrigiga oshirish va qabul qilish tеxnikalarini bajarish; v) To‘p bilan ikki qadam tashlab sakrab bir, ikki qo‘lda yuqoridan halqaga tashlash; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29-dars | Basketbol. Amaliy: a) Shitning turli taraflaridan turib va sakrab halqaga to‘pni tashlash; b) Jarima maydonidan ikki qo‘lda ko‘krakdan va boshdan to‘pni joydan turib halqaga tashlashlar. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30-31-dars | Basketbol. Nazariy: “Alpomish” va “Barchinoy” maxsus tеst sinovlari..
Amaliy: a) Uchlik bir-biriga to‘pni joylarni almashtirib oshirish mashqlari; b)Jismoniy sifatlardan epchillik va chaqqonlikni rivojlantiruvchi mashqlar; v) Ikki tomonlama mini-baskеtbol o‘yini. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32-dars | Shaxmat Amaliy; Shaxmat o‘yinida sipohlar (farzin, rux, ikki fil bilan) mot qilish. Amaliy o‘yin. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III chorak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 6-sinf | III chorak (20 soat) |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar |
|
Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
+ | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil attetika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Harakatli o‘yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Shaxmat | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy muddat |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33-dars | Shaxmat. Amaliy: Shaxmat o‘yinida sipohlar (farzin, rux, ikki fil
bilan) mot qilish. Amaliy o‘yin |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34-35-dars | Gimnastika. Nazariy: Gimnastika turlari.
Amaliy: a) Saf mashqlari (doira shaklida saf totib turishlarni bajarish); b) Akrobatika mashqlari: oldinga, orqaga umboloq oshish; |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36-dars | Gimnastika. Amaliy: v) Bеlda va kuraklarda turishni o‘rgatish; d) “Ko‘prik” hosil qilish. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37-dars | Gimnastika. Nazariy: Gimnastika mashqlarining inson salomatligiga ijobiy ta'siri.
Amaliy: Gimnastika “kazyoli”ga tayanib sakrab chiqish va bukib |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
to‘shak ustiga yumshoq sakrab tushush texnikasini bajarish; |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38-dars | Gimnastika. Amaliy: v) Gimnastika “kazyoli”dan oyoqlarni kerib sakrash; d) Arg'amchida sakrash mashqlari. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39-40-dars | Gimnastika. Nazariy: Gimnastika mashqlarining inson salomatligiga ijobiy ta'siri.
Amaliy: a) Buyum va buyumlarsiz URMni bajarish; b) Arqonga tirmashib chiqish; v) Arqonga uch harakat usulida tirmashib chiqish; d) Qo‘shpoyada tayanib sakrab chiqish, oldinga va orqaga siltanib oldinga yumshoq sakrab tushish mashqlari. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41-42-dars | Gimnastika. Nazariy: O‘quvchilarning shaxsiy gigiyenasi va kun tartibi
Amaliy: “Qaldirg'och” hosil qilish; d) Polda va gimnastika o‘rindiqlariga tayanib qo‘llarni bukish va yozish mashqlari.gimnastika matida oldinga orqaga o‘nbaloq oshish mashiqlari |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43-44-dars | Gimnastika. Nazariy: Gimnastika mashqlarining inson salomatligiga ijobiy ta'siri.
Amaliy: Gimnastika “kazyoli”dan oyoqlarni kerib sakrash; d) Arg'amchida sakrash mashqlari. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45-46-dars | Gimnastika. Amaliy: a) Yakkacho‘p ustida muvozanat saqlash mashqlari; b) Yakkacho‘p ustida turli (1800, 3600 burilishlar, sakrab
yurish, sakrab tushish) mashqlar bajarish. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47-48-dars | Kurash. Amaliy: Kurashda qulay holatni egallash, kurash bo‘lgan harakatli o‘yinlar; kurash usullari: “Orqadan chalish” | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49-50-dars | Kurash Nazariy: Tanani parvarish qilish tartibi
Amaliy:.. Kift usulini bajarish; Qarshi texnik usulini bajarish |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51-52- dars | Kurash. Nazariy: Jismoniy tarbiya va sport.
Amaliy: Kurash. Jismoniy sifatlarni rivojlantirish; Supurma usullarini bajarish; O‘rganilgan usullar bo‘yicha kurash musobaqachasini o‘tkazish. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV chorak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 6-sinf | IV chorak (16 soat) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy bilimlar | Dars | arayonid | a |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil attetika | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Harakatli o‘yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soati | Taqvimiy muddat |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53-54-dars | Yengil atletika Nazariy: Tezkorlik va chaqqonlik jismoniy sifatlarini rivojlantiruvchi mashqlar.
Amaliy:. Yugurib kelib uzunlikka sakrashda fazalarni bajarish Yugurib kelib “Oyoqlarni bukish” usulida uzunlikka sakrash; Yuqori starda turish, chiqish va maydon bo‘ylab yugurish, |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
marraga kirib borish texnikasini o‘rgatish |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55-56-dars | Yengil atletika. Nazariy: Yugurish turlari.
Amaliy: Yugurib kelib “xatlab sakrash” usulida balandikka sakrash fazalarini o‘rgatish; Sakkiz daqiqa davomida yurish bilan almashinib yugurish. Turgan joydan uzunlikka sakrashni takomillashtirish. |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57-58-dars | Yengil atletika Nazariy: Suvda chiniqish qoidalari.
Amaliy:. Estafetali yugurish texnikasini (tayoqchani ushlash, uzatish, qabul qilish) o‘rgatish; 4x10 mokkisimon yugurish; Tennis to‘pini uloqtirishni takomillashtirish. 1000-1500 metr masofa bo‘ylab yugurish tеxnikasini bajarish; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59-60- dars | Voleybol: Nazariy Zararli odatlarning inson salomatligiga bo‘lgan salbiy ta'siri.
Amaliy: setkadan 3-6 metr masofada turib, to‘pni pastdan o‘yinga kiritish texnikasini o‘zlashtirish; to‘pni pastdan to‘g'ri, o‘yinga kiritish; sherigi to‘pni otib berganida, to‘g'ridan hujum zarbasini berishni takrorlash; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61-62-dars | Voleybol: Nazariy To‘g'ri ovqatlanishga rioya qilish. Uyga berilgan topshiriqlarni va jismoniy tarbiya daqiqalarning qoidalari haqida tushuncha.
Amaliy: O‘zlashtirilgan elementlarning kombinatsiyasi (to‘pni qabul qilishlar,uzatishlar,zarbalar); xarakatlanish va to‘pni boshqarish elementlarini mustaxkamlash; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63-64-dars | Qo‘l to‘pi: Nazariy. Sport o‘yinlarni bolalarning faoliyatiga yordam beradigan aqliy va irodaviy xislatlarini tarbiyalashda qo‘llash, ularda turli o‘yinlarga, jismoniy mashqlarga, kun tartibiga rioya qilishga qiziqishini uyg‘otish. Musobaqa qoidalari. Amaliy: To‘p bilan texnik harakatlarni takrorlash;.o‘yin texnikasini mustahkamlash
(yakka va jamoaviy tarzda); himoyada usullarini (gamoaviy 6x0. 5x1) mustahkamlash; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65-66-dars | Qo‘l to‘pi Nazariy O‘quvchilarning jismoniy tayyorgarligi, jismoniy sifatlari (kuch, tezkorlik, chaqqonlik, chidamlilik, egiluvchanlik)ni rivojlantirish haqida tushuncha.
Amaliy: O‘yin jarayonida hujum taktikalarini (yakka va jamoaviy) o‘rgatish; xujum zarbalarini (tayanchdan va sakrab) mustahkamlash; yakkama-yakka harakat qilish; to‘pni darvozaga pastdan, yuqoridan uloqtirishda to‘siq hosil qilish; |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67-dars | Fútbol. Nazariy: Jismoniy sifatlar va ularni rivojlantiruvchi mashqlari.
Amaliy: Tezkor chidamkorlikni rivojlantirish; Himoyaviy o‘yin (raqib hujumlarini ushlab qolish, qarshi hujum); O‘yinchilarning bazaviy taktik joylashuvi (4-4-2, 4-3-3, 3-5-2); Darvozabon o‘yin texnikasi; To‘p uzatish mashqlari (pastdan, yuqoridan. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68-dars | Fútbol. Nazariy: UFF va FIFA haqida.
Amaliy: a) Qanotlardan hujum taktikasini o‘rgatish; b) Hujumni tashkil qilish; Hujumda jamoa bo‘lib harakatlanish taktikasi (hujum o‘yinchilariga to‘p uzatishni “taklif qilish”, ochilishlar); Fint mashqlarini bajarish; Standart vaziyatlardan to‘pga zarba berish. |
1 |
|
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
8-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022