Kategoriya: Ish rejalar
10-sinf Biologiya fanidan yillik taqvim mavzu ish rejasi
2023-2024 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Biologiya
Sinfi: 10-sinf
10-SINF BIOLOGIYA (haftasiga 2 soatdan, jami 68 soat) |
|||
|
10 SINF
|
|
|
Darslar
tartibi |
Mavzu nomi
|
Soat
|
Taqvimiy
muddat
|
I CHORAK
|
|||
I BOB. MOLEKULYAR BIOLOGIYA
|
|||
1 | Biologiya fan sifatida |
1
|
|
2 |
Amaliy mashg‘ulot. Hayotning tuzilish darajalarini modellashtirish |
1
|
|
3 |
Tirik organizmlarning kimyoviy tarkibi |
1
|
|
4 | Amaliy mashg‘ulot. Suvning tirik organizmlar uchun ahamiyati |
1
|
|
5 |
Uglevodlar
|
|
|
6 | Lipidlar |
1
|
|
7 | Oqsillar |
1
|
|
8 | Amaliy mashg‘ulot. Biologik infografika tuzish |
1
|
|
9, 10 |
Nuklein kislotalar
|
1
|
|
11 |
Amaliy mashg‘ulot. DNK va RNK tuzilishiga doir masalalar yechish
|
1
|
|
12 | Nazorat ishi - 1 |
1
|
|
|
II BOB. HUJAYRA BIOLOGIYASI
|
|
|
13 | Eukariot hujayra. Hujayra qobig‘i |
1
|
|
14 | Sitoplazma. Hujayraning membranasiz organoidlari |
1
|
|
15 |
Hujayraning membranali organoidlari |
1
|
|
16 |
Laboratoriya mashg‘uloti. Plazmatik membrana o‘tkazuvchanligiga haroratning ta’sirini o‘rganish |
1
|
|
17 |
Yadro
|
1
|
|
18 | Prokariot hujayra |
1
|
|
|
II CHORAK
|
|
|
19 | Amaliy mashg‘ulot. Prokariot va eukariot hujayralar tuzilishini qiyosiy o‘rganish |
1
|
|
20 |
Hujayrada moddalar almashinuvi. Hujayrada energetik almashinuv |
1
|
|
21 | Amaliy mashg‘ulot. Energiya almashinuviga doir masalalar yechish |
1
|
|
22 | Hujayrada irsiy axborotning amalga oshirilishi |
|
|
23 | Amaliy mashg‘ulot. Oqsil biosintezi jarayonini modellashtirish |
|
|
24 | Prokariot va eukariot hujayralarning bo‘linishi |
1
|
|
25 | Meyoz |
1
|
|
26 | Laboratoriya mashg‘uloti. Mitoz jarayonini mikropreparatlar yordamida o‘rganish |
1
|
|
27 | Amaliy mashg‘ulot. Mitoz va meyoz fazalarini modellashtirish |
1
|
|
28 | Nazorat ishi – 2 |
1
|
|
|
III BOB. HAYOTIY JARAYONLAR
|
1
|
|
29 | Organizmlarning jinssiz ko‘payishi |
|
|
30, 31 | Gametogenez |
1
|
|
32 | Organizmlarning jinsiy ko‘payishi |
1
|
|
|
III CHORAK
|
|
|
33 |
O‘simlik va hayvonlar hayot siklida jinssiz va jinsiy nasl gallanishi |
1
|
|
34 | Amaliy mashg‘ulot. O‘simliklar (yo‘sin, qirqquloq, qirqbo‘g‘im, urug‘li o‘simlik) hayot siklida jinssiz va jinsiy bo‘g‘inlarning gallan-ishini modellashtirish |
1
|
|
35 | Nazorat ishi – 3 |
1
|
|
|
IV BOB. IRSIYAT VA O‘ZGARUVCHANLIK
|
1
|
|
36 | Irsiyat qonuniyatlari |
1
|
|
37 | Amaliy mashg‘ulot. To‘liq va chala dominantlik bo‘yicha masalalar yechish (di-, poliduragay chatishtirish) |
1
|
|
38 |
Amaliy mashg‘ulot. Kodominantlik va pleyotropiyaga doir masalalar yechish |
|
|
39 | Jins genetikasi |
1
|
|
40 | Belgilarning jinsga bog‘liq holda irsiylanishi |
|
|
41 | Amaliy mashg‘ulot. Jins genetikasiga doir masalalar yechish |
1
|
|
42 | O‘zgaruvchanlik |
|
|
43 | Amaliy mashg‘ulot. Modifikatsion o‘zgaruvchanlikni o‘rganish |
1
|
|
44 | Genotipik o‘zgaruvchanlik turlari |
1
|
|
45 | Amaliy mashg‘ulot. Modifikatsion va mutatsion o‘zgaruvchanliklarni qiyosiy o‘rganish |
1
|
|
46 | Nazorat ishi – 4 |
1
|
|
|
V BOB. GENETIK MUHANDISLIK VA BIOTEXNOLOGIYA
|
|
|
47 |
Genetik muhandislik |
1
|
|
48 | Hujayra irsiyatini o‘zgartirish |
1
|
|
49.50 | Biotexnologiya |
1
|
|
51 | Amaliy mashg‘ulot. Restriksion saytlarni aniqlash va meva shar-batini ishlab chiqarishda pektinazadan foydalanishni o‘rganish |
1
|
|
52 | Nazorat ishi – 5 |
1
|
|
|
IV CHORAK
|
|
|
|
VI BOB. EKOSISTEMA
|
|
|
53 |
Ekosistemaning tarkibiy tuzilmasi |
1
|
|
54 | Amaliy mashg‘ulot. Ekosistemaning tarkibiy qismlarini aniqlash |
1
|
|
55,56 | Ekologik omillar |
1
|
|
57 | Loyiha ishi. Turli muhit sharoitida o‘sgan o‘simlik-larning tuzilishini taqqoslash |
1
|
|
58 | Ekosistemaning trofik strukturasi |
1
|
|
59 | Amaliy mashg‘ulot. Oziq zanjiri va oziq to‘riga oid sxemalar tuzish va masalalar yechish |
1
|
|
60 | Nazorat ishi – 6 |
1
|
|
|
VII BOB. EVOLYUTSIYA |
1
|
|
61 | Evolyutsiyani harakatlantiruvchi omillari |
1
|
|
62, 63 | Amaliy mashg‘ulot. Populyatsiyalarning demografik ko‘rsatkichlar-ini Hardi-Vaynberg qonuni asosida o‘rganish |
|
|
64 | Tabiiy tanlanish |
1
|
|
65 | Organik olamdagi moslanishlar – evolutsiya natijasi |
1
|
|
66 | Amaliy mashg‘ulot. Organizmlarni yashash muhitiga moslanishini o‘rganish. |
1
|
|
67 | Turlarning paydo bo‘lishi |
1
|
|
68 | Nazorat ishi – 7 |
1
|
|
|
JAMI: |
68
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022