Kategoriya: Ish rejalar
2-sinf Jismoniy tarbiya fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Jismoniy tarbiya
Sinfi: 2-sinf
TAQVIM-MAVZUIY RЕJALAR
2 – SINF (68 SOAT) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ | Dastur bo’limlari | Jami Yillik | 1-chorak | 2-chorak | 3-chorak | 4-chorak |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2 | Gimnastika | 16 | 2 |
|
|
|
6 | 8 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 | Yengil atlеtika | 14 | 6 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4 | Harakatli o’yinlari | 36 |
|
10 | 6 | 8 |
|
|
6 | 1 | 5 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 | Shashka | 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6 | Nazorat ishi | Nazorat ishi uchun alohida soat ajratilmagan bo‘lib, har bo’lim yakunida dars jarayonida olinadi. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Jami oilar kesimida | 68 soat | 8 | 10 | 6 | 8 | 6 | 8 | 6 | 9 | 7 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Jami chorak kesimida | 68 soat | 18 soat | 14 soat | 20 soat | 16 soat |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 – SINF. I CHORAK (18 SOAT) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil
atletika |
|
|
|
|
+ | + | + | + | +
N |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Harakatli o’yinlar |
|
|
+ | + |
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + N | + | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Shashka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy: O’quvchilar sport zali va maydonda o’zini tutib yurish qoidalari.
Amaliy: Saf mashqlari (safda turish, burilishlar); bir qatordan ikki qatorga saflanish va qayta saflanish. Dastlabki holatda turish, qaddi- qomatni to‘g‘ri shakllantirish uchun qo‘l, oyoq mashqlarini bajarishda turli holatlarni to‘g‘ri bajarish; mashqlar majmuasini buyumlar va buyumlarsiz bajarish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Nazariy: Nafas mashqlarining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy: Bittadan saflangan kolonnadan doira hosil qilib saflanish; yurishni chap oyoqdan boshlash, orqaga yurish. Umumrivojlantiruvchi mashqlar. gimnastika anjomlari (tayoqcha, arg‘amchi, kichik to‘p) bilan mashqlar majmuasini bajarish. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: O‘yin qoidalari va ularga rioya qilish..
Amaliy: Saflanish va saf mashqlari (bir kishilik qatorga, safda turish, sanoqqa sanash. URM. “Olib qochar”, “Raqamlar bilan chaqirish”, “Kuchlilar va chaqqonlar”, ”Doiraga tort” harakatli o’yinlar |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlarning o‘quvchilar organizmiga ijobiy ta’siri, ularning sog‘lom jismoniy rivojlanishi.
Amaliy: Saflanish va saf mashqlari (bir kishilik qatorga, safda turish, sanoqqa sanash. URM. “Olib qochar”, “Raqamlar bilan chaqirish”, “Kuchlilar va chaqqonlar”, ”, ”Doiraga tort” harakatli o’yinlar |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yengil atletika Nazariy: Yugurishning inson organizmiga bo‘lgan ta'siri.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari. yuqori startda bajarish texnikasi, yuqori startdan juftlikda qisqa masofaga yuqurish startda (30 m) . Arga’amcnada sakrash. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Yengil atletika Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari. Yuqori startdan yugurish texnikasi takrorlash; yuqori startdan 30 m ga yugurish.
(o‘quv meyorlari). Turgan joydan uzunlikka sakrash. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yengil atletika. Nazariy: O‘z-o‘zini nazorat qilish qoidalari.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; yo‘lakcha bo‘ylab yurish; Yuqori startdan 3x10 mokisimon yugurish (o‘quv meyorlari). Arg’amchada sakrash. Turgan joydan uzunlikka sakrash; |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Yengil atletika Amaliy: Tennis koptogini nishonga otish. Tennis
koptogini turgan joydan va 3-4 qadam tashlab uzoqlikka uloqtirish. Tennis koptogini nishonga otish. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Yengil atletika. Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; To’pni nishonga uloqtirish (6 metr masofadan 5 imkoniyatdan. Nazorat ishi.- 1 . Masofa bo‘ylab yugurish. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Yengil atletika Amaliy: mahsus sakrash mashqlar;turgan joyda uzunlikka sakrash (o‘quv meyorlarini topshirish). Yugurish bilan almashlab yurishni. 50 m + 50 m. 4 marta. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Qomatni tik tutib yurish mashqlari; mahsus mashqlar; “To‘pni aylana ichiga tushirma”, “Qo‘riqchi”, “Buron”, “Ikki ayoz” ”, “Lafta”, “Chumchuqlar va avtomabil”.
,harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlar orqali jismoniy sifatlari rivojlanishi (kuch, tezkorlik, chidamlilik, chaqqonlik, egiluvchanlik) haqida qisqacha tavsif..
Amaliy: : Qomatni tik tutib yurish mashqlari; mahsus mashqlar; “To‘pni aylana ichiga tushirma”, “Qo‘riqchi”, “Buron”, “Ikki ayoz” ”, “Lafta”, “Chumchuqlar va avtomabil”. ,harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: URM. “Tonnel”, ”Arqonni tort”, “Mergan bola”. “Epchil quyon”, harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlarning tarbiya va ta’lim jarayonida insonning axloqiy va estetik jihatdan shakllantirishdagi ro’li.
Amaliy: URM. “Tonnel”, ”Arqonni tort”, “Estafetalar”, “Epchil quyon” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Saf mashqlar. mahsus mashqlar. ”, “Savatga to‘p tushirish”, “Xo‘rozlar jangi”, “Mergan bola”. “Juft-juft bo‘lib tortishish” harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: Bittadan saflangan kolonnadan doira
hosil qilib saflanish; yurishni chap oyoqdan boshlash, orqaga yurish Saf mashqlar. mahsus mashqlar. ”, “Savatga to‘p tushirish”, |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Xo‘rozlar jangi”, “Mergan bola”. “Juft-juft bo‘lib tortishish”,
Nazorat ishi – 2 . |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: O‘yin qoidalari va ularga rioya qilish.
Amaliy: URM. “Sakrab o‘t va qochib ket”; “Birgalashib sakraymiz”, To’pli estafeta”, “Zovurdagi bo’ri” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Harakatli o’yinlar. Amaliy: URM. “Sakrab o‘t va qochib ket”; “Birgalashib sakraymiz”, To’pli estafeta”, “Zovurdagi bo’ri” harakatli o’yinlar. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 – SINF. II CHORAK (14 SOAT) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T/r | Nomi | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika | + | + | + | + | + | +
N |
+ | + | + | + | + | +
N |
+ | + |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atlet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Harakatli o’yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Shashka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o’yin qoidalari va texnik havfsizlik qoidalari.
Amaliy. Qomatni tik tutib yurish mashqlari; “Raqamlar bilan chaqirish”, “To‘pni aylana ichiga tushirma”, “Estafetalar”, ”. “Mergan bola” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Qaddi-qomatini tiklanishida jismoniy tarbiyani ahamiyati.
Amaliy. URMni mustaqil ravishda bajarish; “Raqamlar bilan chaqirish”, “To‘pni aylana ichiga tushirma”, “Estafetalar”, “Mergan bola” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlarning o‘quvchilar organizmiga ijobiy ta’siri, ularning sog‘lom jismoniy rivojlanishida
Amaliy. URMni mustaqil ravishda bajarish; “Uzatdingmi, o‘tir”, “Buron”, “Epchil quyon”, “Lafta”, “O'z rangingni top!” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o’yinlar va estafeta mashqlar orqali chiniqishni rivojlantirish.
Amaliy. “Uzatdingmi, o‘tir”, “Buron”, “Epchil quyon”, “Lafta”, “O'z rangingni top!” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. Mahsus yugurish mashqlar;
“Aylana ichiga kirish”, “Tonnel”, “To’pli estafeta”, “Cho‘pon” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. Mahsus yugurish mashqlar; |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
“Aylana ichiga kirish”, “Tonnel”, “To’pli estafeta”,
“Cho‘pon” harakatli o’yinlar. Nazorat ishi - 3 |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
25 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: O‘yin qoidalari va ularga rioya qilish.
Amaliy. Buyumlar bilan va buyumlarsiz bajariladigan mashqlar; “Olib qochar”, “Qo‘riqchi”, “Tortishmachoq”, “Ikki ayoz” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
26 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. Buyumlar bilan va buyumlarsiz bajariladigan mashqlar; “Olib qochar”, “Qo‘riqchi”,
“Tortishmachoq”, “Ikki ayoz” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
27 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlar orqali jismoniy sifatlari rivojlanishi (kuch, tezkorlik, chidamlilik, chaqqonlik, egiluvchanlik) haqida qisqacha tavsif.
Amaliy. Saf mashqlari; “Bo’sh o’rin” , “Zovurdagi bo’ri”, “Arg‘amchi ustida sakrash”, “O'z rangingni top!” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
28 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. Saf mashqlari; Bo’sh o’rin” , “Zovurdagi bo’ri”, “Arg‘amchi ustida sakrash”, “O'z
rangingni top!” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
29 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlar orqali jismoniy sifatlari rivojlanishi ( chaqqonlik, egiluvchanlik) haqida qisqacha tavsif.
Amaliy. Saf mashqlari; ”Doiraga tort”, “To‘p o‘rtaga”, “Kengurucha”, “Xo‘rozlar jangi”, “Sakrab o‘t va qochib ket” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
30 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. URM mustaqil ravishda bajarish; ”Doiraga tort”, “To‘p o‘rtaga”, “Kengurucha”, “Xo‘rozlar jangi”, “Sakrab o‘t va qochib ket” harakatli o’yinlar. Nazorat
ishi - 4 |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
31 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. URMni buyumlar bilan bajarish (kichik va katta to’p, gimnastik tayyoqchalar); “Mashqni bajar, eslab qol”, “Qovun polizida”, “Savatga to‘p tushirish”,
“Kuchlilar va chaqqonlar” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
32 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Harakatli o‘yinlarning tarbiya va ta’lim jarayonida insonning axloqiy va estetik jihatdan shakllantirishdagi ro’li.
Amaliy. URMni buyumlar bilan bajarish (kichik va katta to’p, gimnastik tayyoqchalar); “Mashqni bajar, eslab qol”, “Qovun polizida”, “Savatga to‘p tushirish”, ; “Chumchuqlar va avtomabil”. “Kuchlilar va chaqqonlar” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 – SINF. III CHORAK (20 SOAT) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T/r | Nomi | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika | + | + | + | + | + | +
N |
+ | + | + | + | + | + | + | + N |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil atlet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Harakatli |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
o’yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Shashka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
33 | Gimnastika . Nazariy: Gimnastika anjomlarida mashqlarni to’g’ri va havfsizlik qoidalariga rioya qilib bajarish.
Amaliy: Saf mashqlari (safda turish, burilishlar); URM dastlabki holatda turish, qaddi-qomatni to‘g‘ri shakllantirish mashqlar. Tayanib sakrash. Gimnastik o‘rindig‘ida bajariladigan mashqlar (qo‘llarga tayanib o‘ngga-chapga sakrashlar); gimnastika narvonchasiga orqa bilan turgan holatda osilib oyoqlarni bukish va yozish; Gimnastika o’rindiqi ustiga qo’yilgan to’ldirma to’plar (1 kg) ustidan xatlab o’tish bilan yurishni o’rgatish. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
34 | Gimnastika . Amaliy: bir qatordan ikki qatorga saflanish va qayta saflanish.URM; gimnastik o‘rindiqlar ustidan sakrab o‘tish (20–30 sm) mashqlarini bajarish; Qiya qo‘yilgan gimnastik o‘rindiqda (200-300) burchak pastdan va yuqoriga ushlab tirmashib chiqish; gimnastika narvonchasiga orqa bilan turgan holatda osilib oyoqlarni bukish va yozish;
Gardishni 1 daqiqa davomida aylantirish; |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
35 | Gimnastika . Nazariy: Gimnastikada foydalaniladigan sport jihozlari haqida tushuncha.
Amaliy: bir qatordan ikki qatorga saflanish va qayta saflanish. URM; gimnastika narvonda orqa bilan osilib oyoqlarni bukish va yozish; gimnastika narvonda qo‘llarni bukkan holda osilib turish; Gardishni 1 daqiqa davomida aylantirish; (o’quv meyorlar ) Arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash mashqlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
36 | Gimnastika . Amaliy: Bittadan saflangan kolonnadan doira hosil qilib saflanish; URM; gimnastik narvonda qo‘llarni bukkan holda osilib turish; Polda va gimnastik
o’rindiqlarida qo‘llarni bukib yozish; Arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash mashqlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
37 | Gimnastika . Nazariy: Ochiq havoda jismoniy mashqlar bilan shug‘ullanishning inson salomatligiga bo‘lgan ta’siri.
Amaliy: Yurishni chap oyoqdan boshlash, orqaga yurish; URM; gimnastik narvonda bukilib osilgan holatda tortilish; Gimnastika o‘rindig‘ida buyumlarni qo‘lda ushlab yurish (to‘p, gimnastik tayoqcha); Polda va gimnastik o’rindiqlarida qo‘llarni bukib yozish; Polda va gimnastik o’rindiqlarida qo‘llarni bukib yozish; Arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash mashqlari. |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
38 | Gimnastika . Amaliy: Saf mashqlar; URM; past turnikda osilish mashqlari. gimnastik o‘rindiqning to‘nkarilgan qismida ustidagi to‘siqlardan har xil harakatlarda yurish; Polda va gimnastik o’rindiqlarida qo‘llarni bukib yozish; Arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash mashqlari. Nazorat
ishi - 5 |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 | Gimnastika . Amaliy: Saf mashqlar; URM; 30 sm balanlikdagi gimnastik o’rindiq ustidan pastga yumshoq sakrab tushish; Gimnastika dеvorchasida (osilishlar, tirmashib chiqishlar) mashqlar bajarish; Gardishni 1 daqiqa davomida aylantirish va
turli harakat mashqlarini bajarish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 | Gimnastika . Nazariy: Jismoniy mashqlar bilan shug’ullanishda gigiеnik qoidalar.
Amaliy: Saf mashqlar; Saf mashqlar; URM; Gimnastik o’rindiq ustida oyoq uchida yurish, 1800 ga burilishlar; Baland va past turniklarda tortinish; Arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash mashqlari va turli harakat mashqlarini bajarish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | Gimnastika . Amaliy: URM; gimnastik o‘rindiqning
to‘nkarilgan qismida ustidagi to‘siqlardan har xil harakatlarda yurish va yon tomon bilan qadamlar qo‘yib yurish; polga chizilgan chiziqlar ustida tekkis yurish; boshlovchi akrobatika mashqlar; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 | Gimnastika . Nazariy: Gimnastika anjomlarida mashqlarni to’g’ri va havfsizlik qoidalariga rioya qilib bajarish.
Amaliy: URM; gimnastik orindiq ustida bir oyoqda tik turib, qo‘llarni har xil holatda tutib ikkinchi oyoqni yonga, oldinga, orqaga ko‘tarish; Akrobatika; Cho’qqaygan holda oldinga, orqaga umboloq oshib va boshlovcho mashqlar |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 | Gimnastika . Nazariy: Sport va salomatlik.
Amaliy: Saf mashqlar; gimnastik orindiq ustida bir oyoqda turib, qo‘llarni yonga uzatib muvozanatni saqlash; “qaldirg‘och” hosil qilish; Akrobatika; Cho’qqaygan holda oldinga, orqaga umboloq oshib va boshlovcho mashqlar |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 | Gimnastika . Nazariy: Kun tartibiga rioya qilish.
Amaliy: URM; Akrobatika; oldinga, orqaga umboloq oshib, g’ujanak bo’lib o’tirib olish; kuraklarda tik turish; yotgan holatda “ko‘prik” hosil qilish; gimnastik orindiq ustida bir oyoqda turib, qo‘llarni yonga uzatib muvozanatni saqlash; yarim shpagat turish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 | Amaliy: Saf mashqlar; URM; Akrobatika; oldinga, orqaga umboloq oshib, g’ujanak bo’lib o’tirib olish; kuraklarda tik turish; yotgan holatda “ko‘prik” hosil qilish; yarim shpagatda
o‘tirish; arg’amchada sakrash. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 | Amaliy:. URM; akrobatika mashqlari orqali kombinatsiya
(majmua) tuzish. Nazorat ishi - 6 Polda va gimnastik o’rindiqlarida qo‘llarni bukib yozish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: O‘yin qoidalari va ularga rioya qilish.
Amaliy. URMni mustaqil ravishda bajarish; “Chumchuqlar va avtomabil”. “Birgalashib sakraymiz”, “Kim uzoqqa otadi”, “Chavandozlar” harakatli o’yinlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Ovqatlanishdagi gigiyenik talablar.
Amaliy. Saf mashqlar. “Chumchuqlar va avtomabil”. “Birgalashib sakraymiz”, “Kim uzoqqa otadi”, “Chavandozlar” harakatli o’yinlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
49 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. Saf mashqlar. “Quvlashmachoq”,
“Juft-juft bo‘lib tortishish”, “Mergan bola”, estafetalar harakatli o’yinlar. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
50 | Harakatli o’yinlar. Nazariy: Nafas mashqlarining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy. URMni mustaqil ravishda bajarish; “Quvlashmachoq”, “Juft-juft bo‘lib tortishish”, “Mergan bola”, estafetalar harakatli o’yinlar. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
51 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. URMni mustaqil ravishda bajarish;
“Qarmoqcha”, “Arg‘amchi ustida sakrash”, “To’pli estafeta”, “Epchil quyon” harakatli o’yinlar. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
52 | Harakatli o’yinlar. Amaliy. URM. “Qarmoqcha”, “Arg‘amchi ustida sakrash”, “Buron”, “Epchil quyon” harakatli o’yinlar |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 – SINF. IV CHORAK (16 SOAT) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
T/r | Nomi | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1 | Nazariy bilimlar | DARS JARAYONIDA |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2 | Yengil
atletika |
+ | + | + | + | + | + | +
N |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3 | Harakatli o’yinlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | +
N |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4 | Shashka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Sinf | Sana |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 | Yengil atletika;Nazariy: Nafas mashqlarining inson organizmiga ta’siri.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; yuqori startdan 30m ga yugurish; Tezlikni oshirib yugurish, past to‘siqlar (fishka) orasidan o‘tib yugurish. |
1 |
|
“Buron”, “Mergan bola” |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 | Yengil atletika; Amaliy: Yuqori startlarda turish texnikasi, qisqa (30, 60 m) yugurish; Turgan joydan uzunlikka sakrashni o’rgatish; | 1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 | Yengil atletika; Nazariy: Mashg‘ulot jarayonida to‘g‘ri nafas olish, chiqarish.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; Yuqori startlarda 30 m. yugurish. (o’quv meyorlari). Turgan joydan uzunlikka sakrash; Bir meyorda yugurish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 | Yengil atletika; Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; yuqori startdan 3x10 mokisimon
yugurishni mukammallashtirish; bir qadamdan uzunlikka sakrash (depsinish mashqlari). Bir |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
meyorda yugurish. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 | Yengil atletika; Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; Turgan joydan uzunlikka sakrash; (o’quv meyorlari) Tennis koptogini bir qo‘lda nishonga va uzoqlikka uloqtirish; “Kim uzoqqa
otadi”. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 | Yengil atletika; Nazariy: Kun tartibiga rioya qilish.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; koptogni belgilangan masofaga, nishonga otish; “Kim uzoqqa otadi”, Bir meyorda yugurish. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 | Yengil atletika; Amaliy; turgan joydan va 3-4 qadam tashlab tennis topini aniq nishonga, uzoqlikka uloqtirish. (o’quv meyorlari) (Nazorat
ishi- 7 ); “Mashqni bajar, eslab qol”, |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 | Yengil atletika; Nazariy: O‘yin qoidalari va ularga rioya qilish.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; Masofa bo‘ylab yugurish. ”; “Raqamlar bilan chaqirish”; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: Harakatli o‘yinlarning o‘quvchilar organizmiga ijobiy ta’siri
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; “Tortishmachoq”; “To’pli estafeta”; “Zovurdagi bo’ri”; “Olib qochar” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 | Harakatli o’yinlar; Nazariy:. harakat faoliyatining o‘sishi, ishchanlik hamda jismoniy ko‘nikma va malakasini rivojlantirish;
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; buyumlarsiz va buyumlar bilan yugurish va sakrash estafetalar; “Qovun polizida”; “Birgalashib sakraymiz”. “Qo‘riqchi” ;“Chumchuqlar va avtomabil” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 | Harakatli o’yinlar; Nazariy: Harakatli o‘yinlarda havfsizlik qoidalariga rioya qilish.
Amaliy: URM; “To’pli estafeta”; “Zovurdagi bo’ri”; “Buron”; “Xo‘rozlar jangi”; “Taqiqlangan harakat”. “Chumchuqlar va avtomabil” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 | Harakatli o’yinlar; Nazariy; Harakatli o‘yinlar orqali jismoniy sifatlari rivojlanichi (kuch, tezkorlik, chidamlilik, chaqqonlik, egiluvchanlikk) haqida qisqacha tavsif.
Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; “Aylana ichiga kirish”; ,” “Qovun polizida”; “Arg‘amchi ustidan sakrash”; “O'z rangingni top!” harakatli o’yinlar. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 | Harakatli o’yinlar; Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; “Buron”, “Arg‘amchi ustida sakrash”, | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Xo‘rozlar jangi”, “Epchil quyon” “Chirgizak”, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 | Harakatli o’yinlar; Amaliy: Maxsus yugirish mashqlari; “O'z rangingni top!”, “To’pli estafeta”;
“To‘p uchun kurash”, (Nazorat ishi - 8) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 | Shashka. Nazariy; Shashka o’yin qoidalari. Amaliy: O‘quv o‘yin jarayonida texnika va taktikasini mustahkamlash. | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 | Shashka; Amaliy: Shashka o‘yinida raqibni mag‘lub qilish usullarini o’rgatish. | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022