Kategoriya: Ish rejalar
5-sinf Jismoniy tarbiya fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Jismoniy tarbiya
Sinfi: 5-sinf
5-SINF
Jismoniy tarbiya 68 soat |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 5-sinf | Yillik | I chorak | II chorak | II] | chorak | IV chorak |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IX | X | XI | XII | I | II | III | IV | V |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika | 14 |
|
|
|
2 | 4 | 8 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil atletika | 14 | 8 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Sport o‘yinlari | 22 |
|
10 | 6 | 6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Futbol | 12 |
|
|
|
|
|
|
2 | 10 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kurash | 4 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Shaxmat | 2 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Nazorat ishi | Nazorat ishi uchun alohida soat ajratilmagan bo‘lib,
yakunida dars jarayonida olinadi. |
iar bo‘lim |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jami | 68 soat | 18 soat | 14 soat | 20 soat | 16 soat |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I chorak |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 5-sinf | 1-chorak (18 soat) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil atletika | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy muddat |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-dars | Yengil atletika. Nazariy: Ustki va poyabzal kiyimning gigiena talablari.
Amaliy: Yugurish. Past startdan chiqib yugurish; 4x10 m mokisimon yugurish; |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-dars | Yengil atletika. Yugurish. (30,60, 100,400,1000m) texnikaga rioya qilgan holda yugurishlar; | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-dars | Yengil atletika. Nazariy: Ustki va poyabzal kiyimning gigiyena talablari. Amaliy: yugurish 200-300 m masofaga 4-5 marta yurish bilan almashlab yugurish; | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-dars | Yengil atletika. Nazariy: Yengil atktika sportining turlari.
Amaliy: Turli masofalarga bir me'yorda 4 daqiqa davomida yengil yugurish. |
1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6-7-dars | Yengil atletika. Amaliy: Kross tayyorgarlik. Notekis yo‘llardan yurish va yugurish; pastlikdan tepalikka va tepalikdan pastga yugurish | 2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8-dars | Yengil atletika. Amaliy: 60 m yugurish | 1 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9-10-dars | Qo‘lto‘pi. Nazariy: “Alpomish” va “Barchinoy” maxsus test sinovlari.
Amaliy: To‘pni o‘ng va chap qo‘lda olib yurish, to‘pni uzatish va qabul qilish, |
2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11-12-dars | Qo‘l to‘pi Nazariy: Qo‘l to‘pining kelib chiqish tarixi va maydoni o‘lchamlari haqida. | 2 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Amaliy:_ Sakrab to‘pni darvozaga otish; darvozabon o‘yinini bilish (tik turish,
harakatlanish, qo‘llar bilan kelayotgan to‘pni qaytarish) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13-dars | Qo‘l to‘pi Amaliy: to‘pni yerga urib olib yurish; uch qadamlab to‘xtash, to‘pni olib yurish. Harakatlanib to‘pni aniq uzatish va qabul qilib olish; e) To‘pni o‘ng va chap qo‘llarda yerga urib
olib yurish.. |
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14-dars | Qo‘l to‘pi Amaliy:. a) Joydan turib 6-7 metrdan to‘pni darvozaga otish; Chalishtirma qadam bilan to‘pni darvozaga otish; | 1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15-16-dars | Voleybol. Nazariy: Voleybolning kelib chiqish tarixi va maydoni o‘lchamlari haqida.
Amaliy To‘pni ikki ko‘llab yuqoridan bir-biriga uzatish |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17-18-dars | Voleybol. Amaliy Voleybol qoidasiga rioya qilgan holda ikki tomonlama o‘quv o‘yini. | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II chorak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | 5-sinf | II chora | k | soat) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yengil atletika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Sport o‘yinlari | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy muddat |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19-dars | Voleybol. Nazariy: Shaxsiy gigiena qoidalari.
Amaliy: a)Voleybol o‘yin qoidasi; Maydonda o‘yinchilarning joylashuvi, harakatlanishi va asosiy turish holatlari. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20-21-dars | Voleybol. Nazariy: Voleybol o‘inining kelib chiqish tarixi va oyin qoidalari. Amaliy: To‘pni pastdan, yuqoridan uzatish; b Juftlikda to‘pni yuqoridan uzatish va qabul qilish; | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22-dars | Voleybol. Nazariy: Tamaki va spirt ichimliklar iste'mol qilishning zarari.
Amaliy: URM bajarish; b) Pastdan kelayotgan to‘pni ikki qo‘llab bilaklarda qaytarish va uzatish texnikasi; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23-dars | Voleybol. Nazariy: Salomatlikni mustahkamlashda jismoniy tarbiyaning ahamiyati
Amaliy: To‘pni ikki qo‘l barmoqlarida yuqoridan devorga oshirish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24-dars | Voleybol. Nazari: Voleybol musobaqalari haqida tushuncha
Amaliy: VoleyTo‘pni ikki qo‘l barmoqlarida yuqoridan devorga oshirish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25-26-dars | Basketbol. Nazariy: Tozalik - salomatlik garovi.
Amaliy: Basketbol o‘yin qoidasi; To‘pni joyda turib sakrtish mashqlari; |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27-dars | Basketbol. Nazariy: Ertalabki badantarbiya mashqlarining inson salomatligiga ijobiy ta'siri.
Amaliy: To‘pni sherigiga uzatish va qabul qilish; v) To‘pni 8 shaklida olib yurish. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28-29-dars | Basketbol. Nazariy: Salomatlik - nima?
Amaliy: Jarmia chizig'idan to‘pni ikki qo‘lda ko‘krakdan halqaga tashlash; 4 metr masofadan ikki qo‘llab pastdan halqaga tashlash; |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30-31-dars | Gimnastika Amaliy: Umumrivojlantiruvchi mashqlar. O‘quvchilarning yosh- fiziologik xususiyatlariga mos bo‘lgan buyumsiz va buyumlar (to‘ldirma to‘p, gimnastik tayoq, arg‘amchi, gardish va boshqalar) bilan mashqlar bajarish; | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31-dars | Gimnastika Amaliy: Sakrashlar, cho‘qqayib o‘tirishlar, har xil yo‘nalishda egilish va tayanish mashqlar majmuasini bajarishni o‘rgatish; arg‘amchida 1 daqiqa davomida sakrash. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III chorak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 5-sinf | III chorak (20 soat) |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 4 041 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars jarayonida |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
+ | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil atletika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Shaxmat | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dars | Mavzu va vazifalar | Soat | Taqvimiy muddat |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33-34-dars | Shaxmat. Nazariy: Tamaki mahsulotlarining inson organizmiga salbiy ta'siri.
Amaliy: Shaxmat doskasida shox, farzin, rux donalarining yurish tartibi |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35-dars | Gimnastika. Nazariy: Tibbiy nazorat. Tish va og'iz bo‘shlig'ini parvarish qilish.
Amaliy: Akrobatika mashqlari: oldinga, orqaga umboloq oshish; Belda va kuraklarda turishni o‘rgatish; “Ko‘prik” hosil qilish; To‘ldirma to‘plar bilan mashqlar bajarish. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36-37-dars | Gimnastika. Nazariy: Jismoniy sifatlar va ularni rivojlantiruvchi mashqlar Amaliy: Gimnastika. Arqonga uch harakat usulida tirmashib chiqish; Turnikda oldinga orqaga Oldinga siltanib sakrab tushish mashq usullarini
bajarish. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38-dars | Gimnastika. Nazariy: Ertalabki badantarbiya mashqlarining inson salomatligiga ijobiy ta'siri.
Amaliy: Gimnastika. Baland va past turniklarda osilish mashqlarini bajarish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39-40-dars | Gimnastika. Nazariy: Tabiatning sog'lomlashtiruvchi omillari orqali chiniqishlar (suv, quyosh, havo). Amaliy: Tayanib sakrash mashqlari; Polda va gimnastika o‘rindiqlarida qo‘llarni bukish va yozish mashqlari; Aralash osilish va arqonga tirmashib chiqishni takrorlash. | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41-42-dars | Gimnastika. Nazariy: Tozalik - salomatlik garovi (qo‘l, oyoq, ko‘z, tish parvarish).
Amaliy: To‘ldirma to‘plar bilan mashqlar bajarish. Yakkacho‘p ustida muvozanat saqlash mashqlari; b) Akrobatika mashqlarini takrorlash. |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43-44-dars | Gimnastika. Amaliy:v) Gimnastika “Kazyoli”dan oyoqlarni kerib va bukib sakrash; d) Arg'amchida sakrash mashqlari. | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45-dars | Gimnastika. Nazariy: Jismoniy sifatlar va ularni rivojlantiruvchi mashqlar
Amaliy: Arqonga uch harakat usulida tirmashib chiqish;. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46-dars | Gimnastika. Amaliy: Arqonga uch harakat usulida tirmashib chiqish;. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47-48-dars | Gimnastika. Nazariy: Jismoniy sifatlar va ularni rivojlantiruvchi mashqlar Amaliy: Gimnastik narvonda umumiy rivojlantiruvchi mashqlarni bajarish; Gimnastik narvonga ikki qo‘l bilan osilib turgan holda oyoqni 450 ko‘tarib turish. | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49-dars | Kurash. Nazariy: Ochiq havoda jismoniy mashqlarni bajarishning inson salomatligiga bo‘lgan roli.
Amaliy: a) Yimshoq yiqilish mashqlari; b) Chil usulini o‘rgatish; |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50-dars | Kurash. Amaliy: a) Yelkadan oshirib yiqitish usullarini bajarish. | 1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51-52-dars | Futbol o‘yin texnikasini o‘rgatish. Amaliy:To‘pni olib yurish; to‘pni oyoq yuzi, ichki tashqi yoni bilan tepib oshirish; to‘pni oyoq yuzi va tashqi yoni bilan olib yurish; to‘pni o‘yinga kiritish usullari: | 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV chorak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ | 5-sinf | IV chorak (16 soat) |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 | Nazariy bilimlar | Dars | jarayonida |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 | Gimnastika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 | Yengil attetika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ | + | + | + | + | + |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 | Sport o‘yinlari |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 | Futbol | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 | Kurash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 | Shaxmat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mavzular | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dars | Mavzu va vazifalar | Soati | Taqvimiy muddat |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
53-54-dars | Futbol. Nazariy: Qaddi-qomatning buzilish sabablari. Amaliy: Yo‘nalishni o‘zgartirib sekin yugurish bilan tez yugurishni almashlab bajarish; b) Darvozabon o‘yin texnikasi; Ikki tomonlama mini-futbol | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
55-56-dars | Futbol. Amaliy: To‘pga bosh va peshona qismi bilan zarba berish;
Juftlikda bosh bilan bir-biriga to‘pni uzatish; Ikki tomonlama mini- futbol |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
57-58-dars | Futbol. Amaliy: Tizza va oyoq uchlarida janglyor mashqi. To‘pni ko‘krakda va sonda to‘xtatish | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
59-60- dars | Futbol. Amaliy: Maydon tashqarisidan (aut, burchak to‘pi) to‘pni o‘yinga kiritish; 8 mashq usullari; To‘pga (o‘ng, chap oyoqlarda) zarba berish. | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
61-62-dars | Futbol. Amaliy: O‘yinda erkin jarima to‘pini tepish usullarini bajarish; Darvozabon o‘yin texnikasi; Ikki tomonlama mini futbol o‘yini | 2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
63-64-dars | Yengil atletika Nazariy: “Iftixor” unvoniga sazavor bo‘lgan sportchilar.
Amaliy:.. a) Turgan joydan uzunlikka sakrash; b) Yugurib kelib |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
balandlikka sakrashda to‘siqdan sakrab o‘tishni bajarish; Tennis to‘pini uzoqlikka uloqtirishni takomillashtirish; |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65-66-dars | Yengil atletika. Nazariy: Yurish, yugurishning texnikasi va ularning farqi. Kross yugurish.
Amaliy: Yugurib kelib uzunlikka sakrashda yugurish depsinish, uchish, qo‘nish fazalari texnikasini o‘rgatish; Uzoq masofaga yugurishni takomillashtirish; |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67-68-dars | Yengil atletika) Nazariy: Jismoniy mashqlarni bajarishda gigienaning o‘rni .
Amaliy: Yugurib kelib balandlika “xatlab o‘tish” usulida sakrash texnika usullari; 1000 metr masofaga yurish bilan almashlab yugurish |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022