Kategoriya: Ish rejalar
8-sinf Biologiya fanidan yillik ish reja
2022-2023 o'quv yili uchun yillik ish reja
Fan: Biologiya
Sinfi: 8-sinf
8-SINF
Biologiya (haftasiga 2 soatdan, jami 68 soat) |
||||
Darslar tartibi | Mavzu nomi | Soat | Taqvimiy muddat |
|
I CHORAK |
|
|||
1-dars | Kirish. Odam va uning salomatligi to‘g‘risida umumiy tushuncha | 1 |
|
|
I BOB. ODAM ORGANIZMI TO‘G‘RISIDA UMUMIY MA’LUMOT |
|
|||
2-dars | Odam organizmining hujayraviy tuzilishi | 1 |
|
|
3-dars | Hujayra va organizmning hayotiy xossalari | 1 |
|
|
4-dars | To‘qimalar, organlar va organism. Nazorat ishi – 1 | 1 |
|
|
II BOB. ORGANIZM FUNKSIYASINING BOSHQARILISHI, SEKRETSIYA BEZLARI |
|
|||
5-dars | Organizm funksiyasining gumoral va nerv boshqarilishi | 1 |
|
|
6-dars | Sekretsiya bezlari, qalqonsimon bez | 1 |
|
|
7-dars | Qalqonoldi, gipofiz, ayrisimon bez, buyrakusti bezlari, ularning tuzilishi va funksiyasi | 1 |
|
|
8-dars | Oshqozonosti va jinsiy bezlar, sekretsiya bezlari ishining boshqarilishi. Nazorat ishi – 2 | 1 |
|
|
III BOB. TAYANCH-HARAKATLANISH SISTEMASI |
|
|||
9-dars | Tayanch-harakatlanish sistemasining tuzilishi, funksiyasi va ahamiyati | 1 |
|
|
10-dars | Suyaklarning tuzilishi va o‘sishi | 1 |
|
|
11-dars | Suyaklar shikastlanganda birinchi yordam ko‘rsatish. | 1 |
|
|
12-dars | Muskullar | 1 |
|
|
13-dars | Muskullarning rivojlanishi, odam qad-qomatining shakllanishi. Nazorat ishi – 3 | 1 |
|
|
14-dars | 1-laboratoriya mashg‘uloti. Suyaklarning tuzilishi va tarkibini o‘rganish | 1 |
|
|
IV BOB. QON |
|
|||
15-dars | Qon va uning vazifasi | 1 |
|
|
16-dars | Qonning kimyoviy tarkibi | 1 |
|
|
17-dars | Eritrositlar. | 1 |
|
|
18-dars | Leykositlar. Nazorat ishi – 4 | 1 |
|
|
II CHORAK |
|
|||
V BOB. QON AYLANISH SISTEMASI |
|
|||
19-dars | Qon aylanishining ahamiyati, yurakning tuzilishi | 1 |
|
|
20-dars | Qon tomirlari, qon aylanish doirasi | 1 |
|
|
21-dars | Qonning qon tomirlari bo‘ylab oqishi | 1 |
|
|
22-dars | Qon aylanish organlari ishining boshqarilishi | 1 |
|
|
23-dars | Tomirlardan qon ketganda birinchi yordam ko‘rsatish. | 1 |
|
|
|
Nazorat ishi – 5 |
|
|
|
24-dars | 2-laboratoriya mashg‘uloti. Jismoniy mashqlarning yurak-qon tomirlar sistemasiga ta’siri | 1 |
|
|
VI BOB. NAFAS OLISH SISTEMASI |
|
|||
25-dars | Nafas olish organlarining tuzilishi | 1 |
|
|
26-dars | O‘pkalar va to‘qimalarda gazlar almashinuvi | 1 |
|
|
27-dars | Nafas olishning boshqarilishi, nafas olish organlari kasalliklari. Nazorat ishi – 6 | 1 |
|
|
28-dars | 3-laboratoriya mashg‘uloti:
1.Nafas olishda ko‘krak qafasining harakatini kuzatish 2.Nafas bilan chiqadigan havodagi karbonat angidridni aniqlash |
1 |
|
|
VII BOB. OVQAT HAZM QILISH SISTEMASI |
|
|||
29-dars | Ovqat hazm qilish sistemasi organlari | 1 |
|
|
30-dars | Ovqat hazm qilish sistemasi organlarining tuzilishi va funksiyasi | 1 |
|
|
31-dars | Ovqat hazm qilishning boshqarilishi. | 1 |
|
|
32-dars | Oshqozon-ichak kasalliklari va ularning oldini olish.
Nazorat ishi – 7 |
1 |
|
|
III CHORAK |
|
|||
33-dars | 4-laboratoriya mashg‘uloti. So‘lak va oshqozon shirasining oziq moddalarga ta’sirini o‘rganish |
|
|
|
VIII BOB. MODDALAR VA ENERGIYA ALMASHINUVI |
|
|||
34-dars | Moddalar va energiya almashinuvining ahamiyati | 1 |
|
|
35-dars | Oqsillar, karbonsuvlar va yog‘lar almashinuvi | 1 |
|
|
36-dars | Vitaminlar va ularning ahamiyati | 1 |
|
|
37-dars | Organizmda energiya sarfi. Nazorat ishi – 8 | 1 |
|
|
38-dars | 5-laboratoriya mashg‘uloti. Jadvallar yordamida
odamning kunlik ovqat ratsionida zarur bo‘lgan oqsillar, yog‘lar, uglevodlar va energiya miqdorini aniqlash |
1 |
|
|
IX BOB. TERI VA SIYDIK AYIRISH SISTEMASI |
|
|||
39-dars | Terining tuzilishi va funksiyasi | 1 |
|
|
40-dars | Ter bezlari va teri hosilalari | 1 |
|
|
41-dars | Teri gigiyenasi, teri shikastlanganda birinchi yordam ko‘rsatish. | 1 |
|
|
42-dars | Siydik ajratish organlarining tuzilishi | 1 |
|
|
43-dars | Siydik ajratish organlarining funksiyasi. Nazorat ishi – 9 | 1 |
|
|
X BOB. NERV SISTEMASI |
|
|||
44-dars | Nerv sistemasining tuzilishi | 1 |
|
|
45-dars | Nerv sistemasining funksiyasi | 1 |
|
|
46-dars | Orqa miyaning tuzilishi va funksiyasi | 1 |
|
|
47-dars | Bosh miyaning tuzilishi va funksiyasi | 1 |
|
|
48-dars | Bosh miya katta yarimsharlarining tuzilishi | 1 |
|
|
49-dars | Nerv sistemasi kasalliklari va ularning oldini olish.
Nazorat ishi – 10 |
1 |
|
|
50-dars | 6-laboratoriya mashg‘uloti. Tizza refleksi hosil bo‘lishini kuzatish | 1 |
|
|
XI BOB. OLIY NERV FAOLIYATI |
|
|||
51-dars | Oliy nerv faoliyati, shartli va shartsiz reflekslar | 1 |
|
|
52-dars | Shartli reflekslarning hosil bo‘lishi va tormozlanishi | 1 |
|
|
IV CHORAK |
|
|||
53-dars | Aql-idrok, tafakkur, so‘z va nutq | 1 |
|
|
54-dars | Hissiyot va uning boshqarilishi | 1 |
|
|
55-dars | Xotira | 1 |
|
|
56-dars | Uyqu va uning ahamiyati | 1 |
|
|
57-dars | Nerv faoliyati tiplari, nerv sistemasi gigiyenasi.
Nazorat ishi – 11 |
1 |
|
|
XII BOB. SEZGI ORGANLARI |
|
|||
58-dars | Sezgi organlarining ahamiyati | 1 |
|
|
59-dars | Ko‘rish analizatorlari | 1 |
|
|
60-dars | Ko‘rish organlarining funksiyasi | 1 |
|
|
61-dars | 7-laboratoriya mashg‘uloti. Ko‘rish o‘tkirligini aniqlash | 1 |
|
|
62-dars | Eshitish organlarining tuzilishi, eshitish gigiyenasi | 1 |
|
|
63-dars | Muvozanat saqlash, muskul sezish va tuyg‘u organlari | 1 |
|
|
64-dars | Hid bilish va ta’m bilish organlari. Nazorat ishi – 12 | 1 |
|
|
XIII BOB. KO‘PAYISH VA RIVOJLANISH. ODAMNING BIOLOGIK VA IJTIMOIY TABIATI |
|
|||
65-dars | Ko‘payish organlari. | 1 |
|
|
66-dars | Urug‘lanish va homilaning rivojlanishi | 1 |
|
|
67-dars | Bolaning o‘sishi va rivojlanishi | 1 |
|
|
68-dars | Odamning biologik o‘zgarishi va ijtimoiy tabiati.
Nazorat ishi – 13 |
1 |
|
|
Jami: | 68 |
|
|
KO'P KO'RILGAN
3-sinf yangi elektron darsliklar
17 sen, 2022
7-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022
9-sinf yangi elektron darsliklar
18 sen, 2022